Note fondée sur 284 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
87 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par Jean Michel

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juill. 2015 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
I didn’t like anything about this place. In fact we paid for 2 nights that were non refundable and decided to only stay the one night against our better judgment. Losing the money for the second night was worth it cause it was so bad.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
The bed was dirty. Had hair in it and stains on the sheets and pillows. Room smelled like mold and crap. Halls smelled like weed. Cops were pulling up as I was leaving. Will never use Expedia again. They offered little help with this.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Had to go up flight of stairs to 2nd floor because facility didn't have elevator. beds in room were double sized. no other choice but king but didn't need king. Questioned size of bed before arriving and was told beds were either queen or king. beds were DOUBLE size. Closed continental breakfast before 9 a.m. on Saturday morning. Blood stains on sheets on 1 of beds.Would not stay they 2nd time.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2024 sur Expedia