Note fondée sur 39 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2021 sur Hotels
This is a very comfortable and relaxing hotel. Lovely staff wonderful breakfast and cleanliness second to none.
5 sur 5
par un voyageur

Family break

Publié le 22 oct. 2021 sur Hotels
Lovely hotel in the perfect location. Staff are very friendly and efficient. Rooms clean and tidy. Good breakfast to start your day off,you can’t ask for more.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2021 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Traditional hotel with personal service.

Publié le 6 juill. 2021 sur Hotels
Friendly and helpful staff. Quite expensive for the facilities. A traditional hotel with personal service. Some of the decor needs modernising but some had been recently refurbished. All very clean. Would stay there again. Had evening meal too which was lovely.
4 sur 5
par un voyageur de Aberdeenshire

Publié le 26 sept. 2020 sur Expedia
Locasion good to find just on the main road from Windermere with parking on site.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mars 2020 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

A comfortable stay

Publié le 9 janv. 2020 sur Hotels
We stayed in the River Cottage which fit 2 adults and 3 kids comfortably. It is not luxury accommodation and the kitchen was basic but it was warm and very cosy and had all we needed. Would definitely stay again if in the area. The parking was very tight but we managed.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2019 sur Expedia
朝食はイングリッシュ・ブレックファーストでとても美味しかった。バスの換気扇がうるさかった。
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2019 sur Hotels