Note fondée sur 23 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Une escale avec très bon rapport qualité prix !
Publié le 23 déc. 2019 sur HotelsÉtablissement propre, calme avec confort. Un personnel accueillant au service du client.
Dommage qu'il manque une réactualisation de la carte des menus proposés. Beaucoup de produits proposés à la carte absent et indisponible.
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
Simple and clean, a bit loud
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
There was no pool. The staff were very friendly and helpful.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Great value for money. It's not fancy but it delivers a comfy bed in a clean room. The staff are warm and relaxed. The food is tasty. And the hotel is well placed for shopping and activities in the centre of town.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Area rating around property was due to construction out of the control of the property.
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2024 sur Expedia
The hotel itself is ok, the staff are nice and helpful, but if you are there to work the internet has to work, and there was no internet the entire time which is very frustrating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par El-Roy | Group COO, Gestion de l’hôtel
Hi DavidThank you for the feedback and the compliments.I will share it with our staff. It means a lot to them.Regarding the interrupted internet, we fully share your frustration. We had technicians on site confirming it is outside of our control. The countries primary national telecommunications provider promised to resolve this matter for us soonest as it is a supply issue.Wishing you safe travels further and all the best with your work endeavours.
par un voyageur
Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
It was a very small room with air conditioning that unfortunately didn't cool and the shower tray was broken. All in all, I didn't like it that much. The highlight was the restaurant with a small garden.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par El-Roy Potgieter - Group COO, Gestion de l’hôtel
Thank you for expressing your concerns as well as highlights of your stay.Reports did advise you kindly flagged the matter to staff, who did then initiate the escalated maintenance protocol. We are grateful for your support and have managed to improve our room check protocol prior guest arrival based on your feedback.