Note fondée sur 198 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Verona

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Too close to highway and lots of traffic noise all night! Pork stockyards were just down the highway and was very stinky! Issue with blowing fuses in living area. The fixed it though. Staff was very friendly and helpful. You need non slip strips or matt in the tub as it was very slippery when wet.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
I will stay again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
No
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024
I was very disappointed in this amiricinn, all other americinns i have stayed at were in far better condition and the staff were much better, not Windom
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
It was nice for the area.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Breakfast was good, rooms were clean. We did have a problem with the smoke detector beeping at us about 4:00 am, when I called down the person who answered was kind of like ‘uh, try unplugging it?’ which wasn’t super helpful. There was a button to reset it I eventually found, but kind of a middle of the night annoyance.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Nice accommodation. A few more options for breakfast would be nice, but generally good stuff.