Note fondée sur 921 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Excellent
par un voyageur
Publié le 26 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par Raquel Rankin, Gestion de l’hôtel
Dear Dwyte,Thank you for choosing our hotel and for your positive feedback. We're glad you had a good experience during your stay!Your satisfaction is important to us, and we appreciate your kind words. We can't wait to welcome you back for another enjoyable visit. Best wishes,
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2023 sur Expedia
Pour un Hilton j’ai été particulièrement déçu.
par un voyageur de Granby
Publié le 28 oct. 2022 sur Expedia
Bon emplacement,
Propreté à améliorer partout
par un voyageur de Québec
Publié le 13 août 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 janv. 2022 sur Expedia
z
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2019 sur Expedia
La qualité de la chambre et des installations. Le déjeuner est extraordinaire pour le prix payé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par Hampton Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay with us and we appreciated your feedback!
par un voyageur de OTTAWA
Publié le 22 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Avaldeep , Gestion de l’hôtel
Hello John! thank you, for your stay with us, we are glad that you enjoyed your stay with us, we'd love to have you stay with us again, next time you Visit Windsor. Regards, Avaldeep Singh Guest Services Supervisor Hampton Inn & Suites by Hilton Windsor
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Very closeby on the highway to stop over after frw hours of driving.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Avaldeep , Gestion de l’hôtel
Dear Kalpita! thank you, for your stay with us and for sharing your rating, we are glad that you liked our location. We want to ensure our guests have the best possible experience. What can we do to make this 5-star rating for your next stay in Windsor? please let us know by reaching us directly. Sincerely, Avaldeep Singh Guest Services Supervisor Hampton Inn & Suites by Hilton Windsor