Note fondée sur 925 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2018 sur Expedia
Très accueillant à l'arrivée ! propreté exceptionnelle.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 18 déc. 2018 sur Hotels
Très propre, très beau, rénové, personnel chaleureux, bon restaurant, literie supérieure.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2018 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to rate our property. We are glad that you enjoyed your stay.
4 sur 5
par un voyageur de sherbrooke,qc

Belle hôtel proche des services

Publié le 30 janv. 2018 sur Expedia
Belle hôtel,propre,chambre spacieuse,déjeuner ok .prochaine visite à Hartford je vais y retourner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2018 par Jennifer, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to review our property. We look forward to hosting you during your next visit to our area.
4 sur 5
par Christian

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juin 2017 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Property was expensive for the condition/location but otherwise it was comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Johann, thank you for your feedback. We are glad you found the property comfortable, though we understand your concerns about the price and location. We will take your comments into consideration and hope to provide a better experience in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Dirty rooms (found gummiy snacks in the bed) (and random things such as ball of yarn on the floor) dirty lobby, no fan in bathrooms gets stuffy and mirror fogs up, coffee maker missing pieces in room. Purchased coffee and juice in the lobby. Cost $11. Elevators filthy and need updating. Laundry room consists of one washer and one dryer and dryer is out of order. Front desk was zero help and not patient nor helpful when I addressed these issues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Marguerite, we sincerely apologize for the cleanliness and service issues you encountered during your stay. Your feedback is important, and we will address these concerns with our team to improve. We hope for the opportunity to provide you with a much better experience in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Kennie, we appreciate your positive rating and hope to see you again soon for another great stay!
5 sur 5
par un voyageur de Newton

Publié le 13 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Ilana, thank you for taking a moment to leave us this five-star rating. We are thrilled to have provided you with such a flawless stay and eagerly await your return through our doors!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure to have you as our guest, Arshaluys, and we're thrilled you found your stay deserving of a five-star rating. Please revisit soon!