Note fondée sur 924 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2018 sur Expedia
Très accueillant à l'arrivée ! propreté exceptionnelle.
par un voyageur
Excellent
Publié le 18 déc. 2018 sur HotelsTrès propre, très beau, rénové, personnel chaleureux, bon restaurant, literie supérieure.
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2018 par Jennifer , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to rate our property. We are glad that you enjoyed your stay.
par un voyageur de sherbrooke,qc
Belle hôtel proche des services
Publié le 30 janv. 2018 sur ExpediaBelle hôtel,propre,chambre spacieuse,déjeuner ok .prochaine visite à Hartford je vais y retourner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2018 par Jennifer, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to review our property. We look forward to hosting you during your next visit to our area.
par Christian
Publié le 26 juin 2017 sur Hotels
par un voyageur de Newton
Publié le 13 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Ilana, thank you for taking a moment to leave us this five-star rating. We are thrilled to have provided you with such a flawless stay and eagerly await your return through our doors!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Room was not very clean. Bedding and rugs had stains. Floors were not clean and the toilet paper holder immediately fell off the wall. Food and drinks were good but overpriced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Ashley, we apologize that your guest room was not properly cleaned and we will address this with our housekeeping team so that we can make improvements. Please know, our staff is always available should you need anything during your stay and it would be our pleasure to assist you. We hope to one day welcome you back so that we can renew your trust in us.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure to have you as our guest, and we're thrilled you found your stay deserving of a five-star rating. Please revisit soon!
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
We’re proud to have earned five stars on your recent visit, thank you! It would be a pleasure to welcome you back.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
We value the time you have taken to share your rating and look forward to your next visit!