Note fondée sur 390 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 avr. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Hotel simple et assez propre.

Publié le 10 nov. 2017 sur Expedia
Le personnel a l'accueil est assez décevant et contraste assez avec le service au petit déjeuner qui est plutot bon. Les chambres sont corrects mais sans plus, avec l'impression de baigner dans du kitch et du vieux.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
We loved the location of the hotel! We had an excellent run on the “Long Walk” in the morning! The breakfast was lovely! Thank you!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Deputy Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jeffrey,Thank you so much for your lovely feedback.I will pass your review on to all members of the team and we all hope you come to see us again very soon.Have a lovely bank holiday Monday!Warmest wishesSara
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Deputy Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin,Many thanks for your high scoring of your recent stay with us and on behalf of us all we hope to see you again very soon.Warmest regardsSara
5 sur 5
par un voyageur

Great hotel, well situated

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Great hotel, well situated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Deputy Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Paul.Thank you so much for your feedback and we all hope you come to see us again soon!With warmest wishesSara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Lovely property and friendly informative staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Deputy Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brian,Thank you so much for your lovely review which I will personally pass on to all members of the team.We all hope to welcome you back soon.Warmest wishesSara
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Liked the location but a lift would be nice for the top floor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Deputy Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,Thank you for your most positive review of your stay with us however I am sorry we do not have a lift.We do state this on all booking forums but we do have lower floor or even ground floor rooms that can be requested at the time of booking (subject to availability) so I do hope this does not deter you from booking with us again should you return to Royal Windsor in the future.Kindest regardsSara
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Was charged a smoking fee when i dont even smoke
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Mahmood,Thank you for taking the time to leave feedback. You were charged a smoking fee as your guest had smoked in the bedroom as discussed over the phone, this was accepted by yourself and there was no further interaction after this time. Please feel free to email us if you wish to pursue the matter further.RegardsReception Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Deputy Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tanya,Thank you so much for your 5 out of 5 scoring of your recent stay with us in Royal Windsor.We all hope you come to see us again very soon!Have a great afternoon ahead.Warmest wishesSara