Note fondée sur 421 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Mo Bhasin, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Marie.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2023 sur Expedia
Propre, salle de bain à refaire selon moi mais la chambre a été refait à neuf, ainsi que les plancher, matelas confortable, c'était vraiment bien. Le déjeuner inclus est vraiment très simple pas grand choix... En général nous avons aimé. WiFi non fonctionnel par contre...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2022 sur Expedia
Great
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2024 par Mo Bhasin, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Jessica
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024
I stayed here overnight after the Big E. The rooms and lobby are recently renovated but the property still isn’t the nicest. It gives motel vibes. The room was ok, both beds had dirty looking sheets. One had black stains all over the top sheet. The bathroom wasn’t cleaned very well, there was hair on the shower wall, the vent above the tub was SO gross, and there was a mystery substance on the wall by the mirror. The beds were firm but comfortable. The pillows were half sized and not the best. It was ok for a quick overnight stay but I wouldn’t want to have been there longer.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
the property look scary and then they put us on the 2nd floor with no elevator. then we had to work so far
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Mo Bhasin, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Barbara.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par KENT PATEL, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Andre.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Heated pool was amazing so was the first shift front desk lady .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Mo Bhasin, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Michael.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Good place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Mo Bhasin, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Walber
1 sur 5
par un voyageur

This place is a total scam!!!

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
This hotel is an indian run hotel with a ramada brand. Very updated lobby and rooms. Old dingy hallways. Only 1 person i encountered could speak understandable english. I incurred many extra charges The one indian lady said she was sorry it was a computer glitch. Totally unacceptable!! If you stay here book and pay on third party site, do not let them have your credit or debit card.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Mo Bhasin, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with Timothy. Accept my sincere apology for the system error of the double charge. It has been settled and you should have received the refund this morning.