Note fondée sur 935 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2019 par Lydie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know you enjoyed you stay here at the Best Western Gold Country Inn.
par un voyageur
Bonne adresse
Publié le 28 mai 2018 sur HotelsUne nuit dans cet hôtel lors de notre roadtrip. Accueil agréable, chambre très confortable, calme. Petit déjeuner buffet correct. Un bon séjour.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2016 sur Hotels
par dominique
Publié le 26 juin 2016 sur Hotels
par pierre
Publié le 20 juin 2016 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Rob, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent rating. We're thrilled to know you had a great experience and look forward to welcoming you back again soon.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Nice place for a one night stay as we traveled across Nevada. Clean room, good breakfast with dinner options nearby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Haydn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give feedback about your stay. We are glad to hear that you enjoyed your clean room and our full breakfast. We are also happy to hear you were able to enjoy one of the restaurants nearby. We look forward to your next stay.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
The hotel was so quiet! Never even heard any of the other guests.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Haydn, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to give us feedback. We're thrilled that your were able to enjoy the peace and quiet during your stay. We hope you'll come stay with us again soon.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The dimly lit area just off the parking lot that serves as the side entrance to the first floor for guests. The light bulb in the fixture above the door was burned out or damaged leaving the door unlit. A nearby landscaping light fixture was also out. This seems like a safety hazard. Other than that we enjoyed our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Rob, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the issue with the lighting at the side entrance. Your safety is our top priority, and we will address this immediately to ensure a well-lit and secure environment for all our guests. We're glad to hear that you enjoyed your stay otherwise, and we appreciate your feedback. We hope to welcome you back for an even better experience next time.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Haydn, Gestion de l’hôtel
Thank you for the excellent rating. We're thrilled to know you had a great experience. We look forward to welcoming you back soon.