Note fondée sur 1 033 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Bon rapport qualité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Days Inn Staff, Gestion de l’hôtel
Thank-you for your feedback we hope to choose to stay with us again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2024
The only redeeming feature was the woman who checked us out. Smiling and friendly. The bathroom was dirty with what looked like mold around the shower floor.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2024
The bed was NOT comfortable.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 oct. 2024
It was average.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
We apologize to hear you weren't very satisfied with your stay. Unfortunately, I was not able to find your stay with us to identify any possible underlying issues. We hope to see you again in the future to give you a better experience with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Good enough for a one night stay Breakfast area very small
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Las Vegas

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Was a nice clean place to stay
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Rooms were very clean, and the bed was comfortable, there is no elevator so an upstairs room means hauling up your suitcase. If older, that can be tough. the plug in the bathtub did not work so you could shower but not have a bath. coffee maker was cheap and plastic and it kept spitting out hot steam and water while brewing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Front Desk Management, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience, we've looked into the issue and have taken care of the problem, we appreciate your feedback and business. We hope to see you again on your future travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
It was ok
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Days Inn Staff, Gestion de l’hôtel
Thank-you for your feedback we hope to choose to stay with us again.