Note fondée sur 147 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
This was the friendliest place with great room and food! Best prime rib ever!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Erin G~ Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your feedback! We look forward to seeing you again!
4 sur 5
par un voyageur de Shelton

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Erin G~ Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your feedback! We hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Good location and Great Staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Erin G~ Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your feedback! We hope to see you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Staff was great at accommodating my pet. The room was on the ground floor which was good but it had the smell of cleaning products along with worn carpet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Erin G~ Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your feedback! Unfortunately we need to keep up on the deep cleaning of pet rooms, because we have many pets stay. We are currently under new management, and have been slowly renovating our property
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Erin G~ Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your feedback! We look forward to seeing you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
It was great. Always love staying here. People are friendly and customer service is great!!
4 sur 5
par un voyageur de Milwaukie

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
It fit our needs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Staff at checkin couldn't get things right, needed manager to intervene causing checkin to take 25 minutes. Waitress at dinner on 9/11 was incompetent. Room over priced.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia