Note fondée sur 348 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024 sur Expedia
Pas cher et propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut SophieMerci, nous aimons vraiment recevoir des commentaires aussi positifs ! Nous sommes heureux que votre expérience ait été bonne et espérons vous revoir très bientôt.Lilith#Équipe6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2023 sur Expedia
Bien situé pour les observateurs d’oiseaux. Près de High Island, de Sani Pass et même de la Louisiane. Les chambres sont spacieuses.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Laval,Cinq étoiles?! Merci pour votre avis, nous apprécions vraiment le soutien. Nous espérons vous revoir très bientôt.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juin 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Its basic and simple
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support. Natalie #Team6
3 sur 5
par un voyageur de Hinesville

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
A bit dirty but not too bad for a stop for the night
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

No frills, but good rest stop

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
I had concerns about the Check-in process ....seems ripe for ID Theft.. would've been better to pay in advance on the website. Quality is no frills, but adequate for a night's rest. A/C worked, but the climate there is very humid, which filters into the room just a bit since doors open to outside. Parking lot lights are bright and can creep in a little around the curtains. They had washer & dryer available. Rooms had a small table & 2 chairs to eat at, small fridge, mini-microwave. Good restaurants not far. Pro Tip: I always bring a fan to drown out noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We regret that your experience with us did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. Your concerns are of utmost importance to us, and we are fully dedicated to addressing them in a timely manner. To gain a better understanding of the specific issues you encountered, we kindly request that you reach out to us. Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them. Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Friendly staff but rooms smell like mold n mildew. Towels are yellow n gross. U can sand the mole off my ass with those towels.