Note fondée sur 212 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Clientèle irrespectueuse
Publié le 23 nov. 2018 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 19 juill. 2016 sur Expedia
Pour : Proximité à l'aéroport et le prix.
Contre : Un meilleur matelas.
On avait seulement besoin de dormir avant prendre l'avion le matin.
par un voyageur
Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Carpets wet mole smell and no towels big enough to bath with bed are the worst i ever slept on for 154. Not worth 5 dollars cops called it is a one star garbage motel tv didnt work do you want more not happy at all
par un voyageur
Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
This property is terrifying- they have you sign a paper that you won’t smoke- but the whole building stinks of weed!! It is disgusting. There ar people drunk all over. They say they have quiet hours but music is blasting and the entire hotel occupants are partying all night- yelling screaming and nobody does a thing. I was very afraid- wish I never booked this room- Expedia should not advertise this property. And especially not family friendly!!! 😡
par un voyageur
Publié le 14 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
Good but a little dirty
par un voyageur
Publié le 21 avr. 2024 sur Expedia
unsafe area, very noisy - beds were uncomfortable
par un voyageur de Ajax
Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Good basic accommodation. Ok for a quick overnight stay.
par un voyageur de Golden
Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
Nothing when booking through Expedia stated the property required a deposit, let alone a $500 deposit for locals (overnight staycation). Otherwise it's a $250 deposit. There are higher rated hotels with bigger and nicer rooms that charge less for a deposit.