Note fondée sur 868 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Davide - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gloria,Thank you for taking the time to provide a review score of your stay. We look forward to your next visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024
Needs to improve their house cleaning services for cleaning the room and making beds, when the customer requested at the time of check-in stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Davide - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear William,Thak you for taking the time to share your experience of your recent stay. My apologies if our team did not provide the requested services. That is not to our standards Your comments have been shared with our housekeeping team so that they may be addressed. We thank you for your business and look forward to the opportunity to welcome you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Awsome stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Davide - General Manager, Gestion de l’hôtel
Happy to see you enjoyed your stay with us, Robert. We thank you for choosing Canad Inns.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Davide - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Tyler. We thank you for your business and look forward to you staying with us again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Davide - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jeff,Thank you for your review. We thank you for choosing Canad Inns Destination Centre Club Regent Casino Hotel and we look forward to welcoming you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Davide - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to provide a review of your recent stay. We thank you for your feedback and look forward to welcoming you back again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Davide - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear glenn,Thank you for taking the time to provide a review of your recent stay. We appreciate your feedback. We thank you for choosing Canad Inns Destination Centre Club Regent Casino Hotel and look forward to your next stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Davide - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Leo,Thank you for your review score. I am sorry to see we did not meet your expectation. We thank you for your business and look forward to the opportunity to welcome you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
this accomodation is clean and basic. some nights the guests were noisy coming back with shouting and talking in the hallway at 3 am. There are little to no services, and sending one to the restaurant deep within the casino is only for those with no mobility issues. The desk seemed to have limited staffing and security staff in the lobby appeared to be unable to respond to any remarks including hello.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Davide - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nancy,Thank you for taking the time to provide a review of your recent stay. We appreciate all of your feedback. Your concerns will be shared with our team so that they can be addressed. We thank you for choosing Canad Inns Destination Centre Club Regent Casino Hotel and look forward to welcoming you back again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Loved Altos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Davide - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, Derek, for choosing to stay with us! We appreciate your business and look forward to welcoming you back again.