Note fondée sur 836 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
71 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Jill Wolf, Gestion de l’hôtel
Good morning PatrickThank you for taking the time to rate your stay with us. We appreciate your feedback and hope to see you again soon.Jill WolfGuest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par Jill Wolf, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review the Canad Inns Destination Centre Transcona. We really appreciate it and hope to see you again soon. Jill Wolf Guest Services Manager
3 sur 5
par Conrad de Québec

Publié le 24 mai 2016 sur Hotels
Cette hôtel aurait besoin de rajeunissement dans les corridors (tapis et senteur), heureusement dans la chambre tout était parfais.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
It was clean . Staff was friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Guest Services Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello Wanda,Thank you for taking the time to provide a review on your stay with us. Your feedback is greatly appreciated. We hope to host you again in the future.Margaret Campbell Guest Services Supervisor
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Unsafe area. Within 20 minutes of arriving, someone drove up to us trying to sell gold necklaces or watches. Horrible location and staff was unfriendly which is the hallmark of a poorly run establishment. Will Never stay here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Guest Services Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello Michael,Thank you for taking the time to provide a review on your stay. Your feedback is taken very seriously by our Managment Team and will be addressed.Margaret Campbell Guest Services Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Close to family
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Jill Wolf, Gestion de l’hôtel
Dear JenniferThank you for taking the time to rate your stay with us. We appreciate the business, and hope to see you again.Jill WolfGuest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
The water slide was a win for the kids. Rooms were great size and comfy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Jill Wolf, Gestion de l’hôtel
Dear TracyThank you for taking the time to rate your stay with us. We appreciate your business, and hope to see you again soon.Jill WolfGuest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
The rooms were clean. Beds very comfortable. Lots of towels. All staff were polite and courteous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Guest Services Supervisor, Gestion de l’hôtel
Good Morning Beverly,Thank you for taking the time to provide a review on your stay with us. It looks like you had a good stay. Your comments will be shared with the Team. We hope to see you again soon.Margaret Campbell Guest Services Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Loved my stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Jill Wolf, Gestion de l’hôtel
Dear JonathanWe are so happy to see you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.Jill WolfGuest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
all good there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Jill Wolf, Gestion de l’hôtel
Good Afternoon NormanThank you for taking the time to rate your stay with us. We appreciate your business. We hope to see you again soon.Jill WolfGuest Services Manager