Note fondée sur 906 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2024 sur Expedia
All is good for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2024 par Jona, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guest's needs the best we can. If you're travelling to our area again soon. Don't hesitate to call us.Thank you for your business.Sincerely,Jona N.FOMComfort Inn Winnipeg Airport
par un voyageur
Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par jona, Gestion de l’hôtel
Dear Joanie,Thank you for your recent review of our hotel as we truly appreciate all feedback whether positive or negative it help us to assure 100% guest satisfaction.We look forward to your next visit with us very soon.Sincerely,Jona NanesFront Office ManagerComfort Inn Winnipeg Airport
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2023 sur Expedia
Access rapide
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2023 par Jona, Gestion de l’hôtel
Dear Cesar,I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guest's needs the best we can. If you're travelling to our area again soon. Don't hesitate to call us.Thank you for your businessSincerely, Jona NanesFOM Comfort Inn Winnipeg Airport
par un voyageur de Bécancour
Publié le 2 sept. 2023 sur Expedia
proximite de l’aeroport agreable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Jona , Gestion de l’hôtel
Hello Marie,I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guest's needs the best we can. If you're travelling to our area again soon. Don't hesitate to call us.Thank you for your business.Regards,Management and Staff Comfort Inn Winnipeg Airport
par un voyageur
Publié le 27 nov. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 août 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2022 par jona, Gestion de l’hôtel
Hello Amelie,
First, I want to thank you for your time to rate our property . While I wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short .
Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations.
Again, thank you for staying with us . We sincerely appreciate your business.
Sincerely,
Jona Nanes
Front Office Manager
Comfort Inn Winnipeg Airport
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2021 sur Hotels
Le réceptionniste à notre arrivée n'était vraiment pas professionnel. Nous avions réservé une chambre en stipulant que nous avions un chien et à notre arrivée on ne pouvait pas avoir le chien sauf si on rajouter 45 dollars en plus pour une chambre + le tarif du chien. Nous avons été obligée de laisser le chien dans la voiture.. les chambres ne sont pas du tout insonorisées, on entend toutes les portes claquer et un couple se disputer. La police a dû intervenir pour les séparer.. très mauvais souvenir de cette expérience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2021 par Jona, Gestion de l’hôtel
Hello,
First, I want to thank you for your feedback. While I wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short .
Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations during your recent visit. I have shared your feedback to our team..
Again, thank you for staying with us . We sincerely appreciate it and hope that you will give us another chance to provide you with superior service and accommodations on your next visit to Winnipeg.
Sincerely,
Management and Staff,
Comfort Inn Winnipeg Airport
par un voyageur
Publié le 15 août 2021 sur Expedia
Il y avait une mauvaise odeur dans la chambre. D’autres clients se sont aussi plaint. Nous avons du rester sur place il n’y avait pas d’autres hôtels disponible.
La personne à la réception nous a offert un remboursement en nous disant que de toute façon nous ne trouverions aucun autre endroit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2021 par Jona, Gestion de l’hôtel
Hello,
First, I want to thank you for your feedback. While I wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it’s apparent in this case, we fell short .
If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that will never happen.
Sincerely,
Jona Nanes
Comfort Inn Winnipeg Airport
par un voyageur
Publié le 5 mai 2021 sur Hotels
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2021 par Jona, Gestion de l’hôtel
Hello ,
We would like to thank you for taking the time to give us a perfect rating .
Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay.
Once again, Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.
Kind regards,
Jona Nanes
Front Office Manager
Comfort Inn Winnipeg Airport