Note fondée sur 865 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Beaucoup de variété pour déjeuner quantité mais pas la qualité .
Les passage les tapis serait du pour un coup de balayeuse et nettoyer les taches . La chambre était propre mais j’avais l’impression que les serviettes avait été utilisé😕Très bon service à la réception .
Je doit admettre que le manque de main d’œuvre peut être la cause si c’est le cas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Jacques Arnal- General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Debra for taking the time to let us know about your stay with us. We are pleased you had great service at our reception. We will take care of the carpets immediately. The towels are definitely replaced with clean towels for all our guests. We certainly hope you will stay again with us in the future.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Belle hôtel, navette pour se rendre a l’aéroport qui ce trouve a moins de 5 minutes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Jacques Arnal- General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you! We appreciate your great comments and hope we will see you again soon!
par un voyageur
Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
This hotel is very nice and clean, with friendly staff. Although it is located in an industrial park with limited shopping and dining options, its main advantage is its proximity to the airport. The departure ramp is just a 5-minute drive away, accessible via the hotel's free shuttle service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Jacques Arnal General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Christian, We appreciate that you took the time to rate and let us know about your experience.We are pleased you enjoyed your stay and our location and friendly staff. We hope to be your hotel of choice when visiting our area,
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Jacques Arnal General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your recent score. If there is anything we can do to earn a top rating, please let us know.
par un voyageur
Excellent !
Publié le 11 févr. 2022 sur HotelsRaymond, suoer gentil et a l'écoute des clwints, bravo. Propre, bon déjeuner, un tres bel hôtel, les employés souriants et si je passe encore par ici, je reviens.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2022 par Raymond I, Gestion de l’hôtel
Dear Melanie,
Au nom de notre hôtel et de notre personnel, je tiens à vous remercier d’avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires. Votre reconnaissance nous encouragerait et nous inspirerait à offrir continuellement un séjour confortable et agréable à chacun de nos clients. Nous sommes très touchés par votre gentillesse et votre soutien. Nous serons impatients de voir votre retour chez nous et nous nous efforcerons de mieux vous servir dans un proche avenir. J’espère que vous passez une bonne journée!
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2021 sur Expedia
Mauvais service et pas de café dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2021 par Tao, Gestion de l’hôtel
Dear Maxime,
On behalf of our hotel and staff, I sincerely apologize to you for not meeting your expectation for the stay, particularly about the service and room amenities.
As for the service, please kindly provide us more details. We will certainly look into the issue and make improvement. Regarding the amenities, we do have regular and decaf coffee in the room. If you run out of coffee, we can always deliver more.
As a valued guest, we truly appreciate your business and feedback. We would like to offer a complimentary upgrade for your next stay. Should you have any inquiries, please do not hesitate to reach out.
Have a great day & Take care!
Sincerely,
Tao
par un voyageur
Publié le 1 nov. 2021 sur Expedia
navette
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2021 par Tao, Gestion de l’hôtel
Dear Ghislain,
On behalf of our hotel and staff, I'd like to thank you for taking time to share your feedback with us. Your recognition would encourage and inspire us to continually deliver a comfortable and pleasant stay for each of our guests. During the COVID-19 period, we have been making great efforts to have all the cleaning and disinfecting measures in place to ensure the safety of our guests and employees. Meanwhile, we're trying our best to be detail-oriented and service-oriented when providing any service to our guests, as we fully understand that these details and the service spirit can have substantial impact to the guest satisfaction.
We're very glad to know that you have well enjoyed our Hamptonality. Likewise, we're very touched by your kindness and support. We'll be looking forward to seeing your return to us and strive to serve you better in the near future.
Have a lovely day & Stay safe!
Sincerely yours,
Tao
par un voyageur
Café
Publié le 13 août 2021 sur HotelsTrès bien sauf pas de lait pour le café dans la chambre
par un voyageur
perfect stay
Publié le 12 août 2021 sur HotelsVery nice hotel, very clean and quiet, perfect stay
par un voyageur
Publié le 9 août 2021 sur Hotels