Note fondée sur 949 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par Benny, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to having you stay with us again!
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2022 sur Expedia
Je ne comprends pas comment un hôtel de 6 étages n a pas plus de chariot pour bagages nous avons dû transporter tout nos bagages sans chariot alors que nous étions au 6 ieme étages
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2021 sur Expedia
Very good front desk service and the hotel is very clean
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Will be staying there next time I’m in Winnipeg
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Benny, Gestion de l’hôtel
Thank you! We're excited to hear that you'll be staying with us again on your next trip to Winnipeg. We look forward to welcoming you back!
par un voyageur de Nelson House
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Benny, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave some feedback. We're glad to see you enjoyed all aspects of your stay. We look forward to welcoming you back soon for another great stay.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Benny, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave some feedback. We're glad to see you enjoyed all aspects of your stay. We look forward to welcoming you back soon for another great stay.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Benny, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave some feedback. We're glad to see you enjoyed most aspects of your stay. If there's anything you would like to share on what could be improved, we would love to hear your comments.