Note fondée sur 903 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
The staff was really accommodating. The included breakfast was good and fresh. But there was always some noise. The walls are thin and you can hear everything. At night, there's some running in the hallway, some screaming and some arguing. It wasn't the best place to have a good sleep or to feel safe.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Expedia
All good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2023 par DJ, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par DJ, Gestion de l’hôtel
Thank You Diane.- We look forward to seeing you again!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2023 sur Hotels
très bon rapport qualité prix avec un personnel sympa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2023 par DJ, Gestion de l’hôtel
Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé un bon rapport qualité-prix pour votre séjour. avec un service amical. merci!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2023 par GK, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review, we are glad that you found everything great and hoping to serve you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2023 sur Expedia
A la hauteur de mes attentes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2023 par GK, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review, we hope to see you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 nov. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2022 sur Expedia
The room that was advertised had laminate floors while the one I got had dirty carpet, there were stains on the couch and on the bed frame, lots of dust accumulated in the bathroom vent, dried up soap in the shampoo/soap distributors in the bathroom, rust stains on the bath curtain pole, every drawer from the furniture had little crumbs of food or dust in it, the AC was making a hissing sound so bad I had to unplug it to be able to sleep, there was a dog in a room nearby that wouldn't stop barking. Overall very disapointing experience, At least the staff was friendly but I will never book again at a Super 8.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2022 par GK, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review, I apologize for your bad experience at our hotel, we have rooms both with carpets and laminate floor, we only have pets on main floor so if you had a room on main floor then you should have had a room without carpet, our housekeeping do give their best to keep the rooms clean and if AC was loud for you, we have desk open 24/7, if you would have called us, we should had fixed the issue for you or should have moved your room. For shampoo and soap dispensers we do have replacements at the desk if required. But rest assured we will try our best next time to make your stay better.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2022 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2022 par GK, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review, hope to see you back soon.