Note fondée sur 726 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de BURNSVILLE

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Very clean
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Bug on bed
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
What I liked was the bed was very comftorable. The room was great. That the pool was not open early. Breakfast started at 7 AM and by 7:15 AM you were out of eggs and coffee. I would also would have liked pancakes. My daugher only eats pancakes.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Nice clean property quiet
5 sur 5
par un voyageur de Stevens Point

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Extra large room, friendly staff and easy location.
4 sur 5
par un voyageur

Great Hotel except for the charges made post stay.

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Great hotel, great staff, great and clean room. My only complaint which I hope will be resolved is that a $10 charge showed up on my credit card for each of the two rooms I paid for. I called the hotel, they told me that Hotels.com did not pay the full amount. I hope that Hotels.com will resolve this issue. I did receive an email from Hotels.com yesterday. I hope it is resolved. I don't think it is appropriate for a hotel to add an additional charge without my permission. I don't know who is responsible for the error, but I intend to find out.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia