Bonkle House

Hébergement 3.0 étoiles
Profitez du Wi-Fi inclus de maison d’hôtes 3 étoiles situé à Wishaw

Choisissez des dates pour afficher les prix

Les mois affichés sont December 2024 et January 2025.
décembre 2024
janvier 2025

Galerie de photos de l’hébergement Bonkle House

Façade de l’hébergement
Détail de l’intérieur
Fer et planche à repasser, accès au Wi-Fi (inclus)
Détail de l’intérieur
Intérieur

Avis

7,6 sur 10 – 

Bien

Commodités populaires

  • Entretien ménager
    Entretien ménager
  • Stationnement compris
    Stationnement compris
  • Wi-Fi gratuit
    Wi-Fi gratuit

Explorez la région

Map
251 Bonkle road, Wishaw, Scotland, ML2 9QQ
  • Complexe sportif Ravenscraig Regional Sports Facility
    10 min en voiture
  • Strathclyde Country Park
    13 min en voiture
  • Hampden Park
    24 min en voiture
  • Édimbourg (EDI)
    30 min en voiture

Options de chambre

Chambre triple classique, 1 chambre, salle de bain attenante

  • 3 personnes
  • 1 lit double et 1 lit jumeau

Chambre classique double, 1 chambre, salle de bain attenante

  • 2 personnes
  • 1 lit double

Chambre supérieure double, salle de bain attenante

  • 3 personnes
  • 1 lit double

Hébergements similaires

À propos du quartier

Wishaw

Au bord d’une rivière.En séjournant ici, vous serez à moins de 5 km de Ruines du Hartwood Hospital et à moins de 10 km de Château Cambusnethan Priory. Fir Park Stadium et Colville Park Golf Club se trouvent également à moins de 10 km.

À proximité

  • Complexe sportif Ravenscraig Regional Sports Facility - 10 min en voiture - 10.5 km
  • Strathclyde Country Park - 13 min en voiture - 12.7 km
  • Celtic Park - 22 min en voiture - 28.6 km
  • Hampden Park - 24 min en voiture - 32.7 km
  • Salle omnisports SSE Hydro - 24 min en voiture - 33.4 km

Transport

  • Gare de Shotts Hartwood : à 3 min en voiture
  • Aéroport d'Édimbourg (EDI) : à 30 min en voiture

Restaurants

  • ‪Pink Turban - ‬5 min en voiture
  • ‪Aroma Coffee - ‬6 min en voiture
  • ‪Domino's Pizza - ‬6 min en voiture
  • ‪Morrisons Cafe - ‬5 min en voiture
  • ‪Wishaw Malt - ‬6 min en voiture

À propos de cet hébergement

Bonkle House

Profitez du Wi-Fi inclus de maison d’hôtes 3 étoiles situé à Wishaw
As a guest of Bonkle House, you'll find a terrace, a garden, and a picnic area. WiFi is free in public spaces. Free self parking is available.

This 3-star Wishaw guesthouse is smoke free.

  • 4 guestrooms or units
  • Built in 1886
  • Front desk (limited hours)
  • Storage area for luggage
  • Terrace
  • Garden
  • Outdoor picnic space
  • No smoking on site
Bonkle House propose 4 chambres dotées de : cafetière-théière et séchoir à cheveux. Téléviseur avec chaînes par satellite.

La salle de bain comprend : douche et articles de toilette (gratuits). Cette maison d’hôtes à Wishaw offre gratuitement un accès à Internet sans fil (vitesse de 25 Mb/s ou plus. Commodités fournies sur demande : four à micro-ondes et fer et planche à repasser. L'entretien ménager est assuré tous les jours.

Langues

Anglais

Commodités de l’hébergement

Pour les familles

  • Four à micro-ondes sur demande

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
  • Vitesse du Wi-Fi dans la chambre : 25 Mb/s ou plus
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Stationnement libre-service gratuit sur place

Commodités de la chambre

Divertissement

  • Chaînes par satellite

Salle de bain

  • Articles de toilette gratuits
  • Douche
  • Salle de bain privée
  • Séchoir à cheveux
  • Serviettes fournies

Repas et boissons

  • Bouilloire électrique
  • Cafetière-théière
  • Four à micro-ondes sur demande

Autres

  • Chauffage
  • Fer et planche à repasser sur demande

Politiques

Arrivée

Arrivée de 15 h à 22 h
L'arrivée tardive est octroyée selon la disponibilité.
Frais d’arrivée tardive : 10 GBP pour les arrivées entre 22 h et minuit
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de départ est 10 h.
Départ sans contact offert

Instructions spéciales pour l’enregistrement

La réception est ouverte tous les jours de 15 h à 22 h.
Les clients doivent communiquer avec l’hébergement à l’avance pour obtenir les instructions relatives à l’arrivée. Le personnel de la réception accueillera les clients pendant des heures restreintes.
Pour prendre les dispositions nécessaires à votre enregistrement, veuillez communiquer avec l’hébergement au moins 24 aux coordonnées indiquées sur la confirmation de la réservation.
Si vous pensez arriver après 22 h, veuillez communiquer à l’avance avec l’hébergement aux coordonnées indiquées sur la confirmation de la réservation.

Méthodes d’accès

Réception à des heures restreintes

Animaux de compagnie

  • Les animaux ne sont pas acceptés.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Rollaway/extra beds are not available.

Types de paiement

Renseignements importants

Extras en option

Les frais et les dépôts indiqués ci-dessous seront facturés au moment de l’octroi du service, de l’arrivée ou du départ.

  • Frais d'arrivée tardive : 10 GBP pour les arrivées entre 22 h et minuit

Cette liste n’est peut-être pas complète. Les montants des frais et des dépôts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet établissement accepte la carte Visa, la carte Mastercard et la carte American Express.

Hébergement également appelé

Bonkle House Wishaw
Bonkle House Guesthouse Wishaw
Bonkle House Guesthouse
Bonkle House Wishaw
Bonkle House Guesthouse
Bonkle House Guesthouse Wishaw

Avis pour Bonkle House

Avis

7,6

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 27 avis sur 82." "
Note de 8 – Bien, d’après 27 avis sur 82." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 11 avis sur 82." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 11 avis sur 82." "
Note de 2 – Terrible, d’après 6 avis sur 82." "

8,0/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

6,8/10

Commodités

7,4/10

État et installations de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Thomas

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Séjour de 1 nuit en août 2024

8/10 – Bien

Mr Muhammad A K

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Happy with the services
Happy with the services provided during my 1 days stay at this place.
Séjour de 1 nuit en août 2024

2/10 – Terrible

Sultan

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
1) no body wash refill before allocating room 2) rips in the towels 3) dirty bathroom 4) dusty furniture 5) after the first night, asked for a service and the cup/spoon used, was rinsed and put back instead of being washed so stains in the cup and the spoon was sticky 6) told no heating could be put on, due to it being summer - but understandably given another duvet (probably the night guards) 7) very hard to communicate with the receptionist whose never at reception 8) time of checkout - called the receptionist to say I needed to give the keys back and she said “leave it on the desk” so much for hospitality - also anyone could’ve taken the keys and ultimately blame could’ve gone to myself 9) Noted the building and interior wasn’t the best - but I won’t complain about stuff that can’t be accounted for
Séjour de 2 nuits en août 2024

4/10 – Médiocre

Caroline

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
We arrived at 8pm and shown to our room. The ceiling lights did not work so we had to manage with 1 lamp. Quite a large room so 1 table lamp was not adequate. There were tea/coffee facilities but there was no way you could fill the kettle. There was a sink in the bathroom but the kettle was too big fit under the forcet. Used the cups instead to fill kettle but the the kettle didn't work. The room was clean and tidy although a little tired. Comfortable warm beds but the room was cold. Luckily they provided heavy quilt covers. Staying for 1 night was fine but i wouldn’t choose to stay longer.
Séjour de 1 nuit en août 2024

6/10 – Acceptable

Elizabeth Denise

Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The bed was clean and comfortable. Sink and toilet pan clean. The rest of the bedroom was past its "Best before". Holes in bedroom carpet covered by a tatty rug. Bathroom particularly dusty. The signage was incredibly difficult to see, almost impossible to see from the road. There was no opportunity to have breakfast. It's OK if you just want a basic bed for a night.
Séjour de 2 nuits en juillet 2024

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté
Don’t think we will be back…
Was alright apart from the hotel is very dated and needed a good clean. The beds were comfy don’t get me wrong but overall cleanliness was poor. There was damp/mould in the shower which travelling with a 4 month old is not ideal. There windows were filthy and there was cobwebs on them. There was also dead spiders in the bathroom of both rooms which we had booked so a good dusting/ hoover is needed. Such a shame because the views from the windows were stunning. The check in was very unprofessional also.
Séjour de 1 nuit en juillet 2024

4/10 – Médiocre

Steph

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Antique sh1tshow
From the outside I thought this was going to be a nice little stay. I was wrong. The house was run down, dirty and stunk like damp. Everywhere you looked either had a stain, mould, a hole or a cobweb. Genuinely didn’t even want to take my shoes off. The decor was like something from an abandoned house. The only good thing was that the bed was comfy. Despite the holy stained bedding. Never again
Séjour de 1 nuit en juillet 2024

10/10 – Excellent

Stephanie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The outside is gorgeous and has really cute grounds, just an immediate good vibe. We ended up with a room much larger than expected - it felt very luxurious! The inside decor was all quite nice as well. The employee there was so helpful and kind. Just an overall really lovely experience!
Séjour de 2 nuits en juin 2024

4/10 – Médiocre

Andrew

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Nice looking old house in rural area. The shower has two settings: scolding and freezing. No TV reception.
Séjour de 2 nuits en juin 2024

8/10 – Bien

Gaynor

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Arrived at 11.30pm. Room on ground floor was huge and warm with 2 very comfortable beds. Made a brew and went to bed. Bathroom tiny but not an issue. Staff seemed friendly but didn't really see anyone. Paid extra as we arrived after 10pm.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 – Acceptable

Len

Points forts : Service et personnel
Nice old house, pretty surroundings
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 – Médiocre

Sarah

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The beds were clean and there was hot water,there was no food the gardens were unkempt and the rooms were in a word filthy not cleaned or dusted properly no staff available if you want something you have to phone someone. On leaving the bedroom door was knocked at 9.45 am to say if your not out by 10am then you have to pay an xtra £10 Pity they hadn’t been so fastidious about the rest of the property .Would not stay here again even in an emergency situation.Take a look round folks get out the paint and rollers and then some bleach .
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Sharon

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room was lovely & large also very clean. Tea & coffee were provided in the room. I chose Bonkle house because it was different to what i usually book & we enjoyed our stay. The only staff we saw was on check-in to give us the key, who was pleasant but i cant comment beyond that. Thoroughly enjoyed our stay & highly recommend
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

L

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Don't be put off by other reviews!
I'm glad I booked this before I read other reviews, or I might have missed out on a total gem! I booked the superior double room (Manor Suite) and it was just what I was hoping for. Large, bright, warm, clean. Lots of period features. Gorgeous ensuite bathroom. Lots of room for storing clothes in the walk through dressing area. I was travelling alone, and other than some doors banging from other guests, I had a really peaceful and relaxing time. A great night's sleep in the huge bed too! If I ever have need to stay over in the same area I wouldn't hesitate to return here.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Nick

Voyage d’affaires
Points faibles : Commodités
Lovely old property with some outstanding period features. Room (Manor Suite) was massive! Exceptionally comfortable to stay in. For the price you can’t expect 5* luxury but it was still a bargain.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 – Terrible

Sheri

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
The photos on the site are NOT what you will walk into when you arrive. I was prepared for an old and quaint building, staying for 3 days somewhere that was beautiful and quirky. We booked a room for 3 nights, and if my husband hadn’t been exhausted from driving all day, we would’ve left immediately. The room we stayed in was musty and dusty, with a very heavy smell of mildew/mold in the bathroom. The bathroom door was broken so that we had to put something against it from the outside to keep it shut while we used it, and then knock to have someone move whatever was against the door when we wanted out. I tried to call AND email from the room to tell them of our problems, but still to this day, (3.5 weeks later) no response. No one in attendance at the desk to talk to. My son has a mold allergy, and there was no way we could’ve stayed longer than the few hours we needed to sleep, (we had to keep a chair in front of the bathroom door to keep it closed for the least amount of mold exposure, possible) we left super early the next morning, and left our key. Expedia tried but could not get us any type of refund for the 2 nights we forfeit, and I’m sure this place is used to people not staying past the first night, as everyone’s keys were on the desk when we left in the AM, and I’d heard other guests say they were staying longer. There are other places, comparably priced. Skip this one, especially if you have a nose on your face. I’ve never had to write such a bad review before.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Mark

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lovely property with loads of character. Really clean, large TV and a nice big room. Walls are a bit thin, especially when someone is snoring in the next room. Lol
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

Lee

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Robert

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Thembelihle

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Huge and beautiful bathrooms Comfortable beds
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

2/10 – Terrible

Sarah

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This was absolutely the worst property I have ever stayed at. There were stains everywhere: Sheets, Floor, Walls, Ceiling. The heat was broken and when we asked an employee to come check on it, he said “it will turn on soon”; which it never did.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Caroline

Voyage de couple
We were only there 2 night's but got train easy enough into Glasgow. Had to use car for something to eat as nothing around in walking distance.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Victoria

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Warm and comfortable hotel
We had a huge room with sofa and 2 beds. Decor is dated but still was comfortable and nice and warm. Adequate facilities - bathroom / TV/ tea & coffee. No option for breakfast it is just bed. House keeping could have waited until later in the day to knock on as woke us up early on Sunday, wasn’t very happy about that. Mistake on check out time, I thought 11 and it was 10am, they were understanding which was appreciated.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

2/10 – Terrible

Kevin

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
This property was so rundown and awful we left a day early ( we had nowhere else for escape to on the first night). The caretaking family were sweet and moved us to a cleaner room but it still had a musty smell and the bedsheets were old and soft. We won’t book ahead from photos on Expedia again.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

4/10 – Médiocre

Peter

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Badly neglected, stained towels, no service
The owners need to put a lot more effort into what could be a nice place, but is currently extremely run down, and service is non-existent. We were met by a child, a bit confused by the paperwork, and taking instructions from unseen adults in a back room. That’s the last we saw of any staff. We had booked for 3 people in the triple room, but we realised in the morning there were only 2 towels and one was stained. The front desk had a number to ring for assistance, and three more if no-one answered. All 4 numbers went unanswered at 8am and none had a voicemail facility. We had booked for two nights but given these issues, made other arrangements for the second night instead. We couldn’t even communicate this to the owners as there was no one there! It’s very expensive as well for what it is. The paperwork seems a bit obsessed with outlining potential extra charges. No breakfast facilities, and no other options in the town other than an Asda. Overall an unwelcoming experience.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023