Note fondée sur 123 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
The hotel was tired and a bit shabby. Bottles and glasses not cleared away for over 24hours and bird poo all over the exterior staircase outside the room. For £350.00 a night I would expect a little more. I’d also expect to be able to use the hotel pool. I couldn’t.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par MM, Gestion de l’hôtel
good evening thank you for your feedback. we have passed this onto our relevant teams. kind regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Nice place, let down by breakfast Eggshell in poached egg and tasting of vinegar, cold black pudding.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par MM, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback. we will pass this onto our kitchen staff. kind regards
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par MM, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par A, Gestion de l’hôtel
kind regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Loved the location and surrounding area and the reception staff were really helpful and informed. It was an except hot day and the air conditioning was less than useless. Never spent a more uncomfortable night. The whole breakfast experience was awful. The lady that meet us was rude and off hand, they were definitely under staffed and every request was meet with ‘I can but that will take some time’. That was a simple request for more milk and then coffee. There were no options for my child for breakfast that weren’t overly complicated and fussy. I know it’s an al a carte menu, but if the hotel caters for children then shouldn’t the menu too. We weren’t asking for much and maybe just a plain cereal or other spreads for the toast, but it was meet with a straight up no. Overall it wasn’t worth the extra amount we paid and the experience put me off staying again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par re, Gestion de l’hôtel
good evening, thank you for your feedback. This has been passed onto our relevant teams. Kind Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
Amazing tranquil location and a lovely property. Warm welcome on arrival and very helpful staff. Dining room not open on Sunday or Monday at the time of my visit, but the Old Swan next door was available for guests from the Mill.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback. kind regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback.kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Excellent all round - beautiful hotel, lovely surroundings, great food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback. kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Lovely Oasis to Recharge

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
What an amazing stay at the Minster Mill! The grounds are lovely, the staff are very helpful and the entire environment and atmosphere is just relaxing. We took local walks to the ruins, played tennis & croquet, and enjkyed a lovely meal at the Old Swan.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par re, Gestion de l’hôtel
Kind Regards
4 sur 5
par un voyageur

Beautiful surroundings but….

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
Beautiful landscape not matched by size and quality of room and food at dinner was very poor
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par RM, Gestion de l’hôtel
good evening, thank you for your feedback. this has been passed onto our relevant teams. kind regards