Note fondée sur 416 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Besoin de rénovations, services de l'hôtel sans café ni à la chambre ni dans l'espace accueil. Je ne recommanderais pas cet établissement et le prix trop élevé pour le rapport qualité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Front office manager Marie, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback!. We have newly renovated rooms and we are now working on faze 2 of our renovations on the property, we are looking into getting individual coffee makers for all of our rooms. In the mean time we do offer Coffee and Tea in our lobby area daily from 5:30am to 9:30am.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2019 sur Hotels
Agréable séjour Hôtel très bien situé Décoration plutôt vieille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2019 par Shelly Burch - General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci David de rester avec nous au Wolfeboro Inn. S'il vous plaît revenez nous rendre visite bientôt.
5 sur 5
par JEAN FRANCOIS

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juin 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Front Office Manager Marie, Gestion de l’hôtel
Thank you!
3 sur 5
par un voyageur

Charged twice

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
We were charged twice by mistake. The staff never refunded us for a part of this. We wrote and called the hotel many times, the management was supposed to fix this but it never happened. Disappointed !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Front office manager Marie , Gestion de l’hôtel
We apologize for any inconveniences this may have caused. looking into your reservation. It does look like you were refunded On 4/24/24.Please contact the property on Monday morning
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Beautiful place to stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Front Office Manager Marie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating we appreciate it.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Our room shared a wall with the public bathroom. Very unpleasant to be awoken every time someone used it. Had no iron or closet in the room. Very convenient to downtown. Seating by the lake was wonderful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Front office manager Marie, Gestion de l’hôtel
We apologize if your your stay was less than satisfactory. We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
The location is great, with easy access to the main shopping area. Although the rooms have been updated, the hallways and some other parts of the hotel are a bit dated. Unfortunately, they chose to upgrade the computer systems at 3:00, which delayed check-in. While it's not a major issue, the timing could have been better. Despite these minor inconveniences, I would definitely stay there again and hope they address these issues in the future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Front office manager Marie, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback, we apologize that our system went down during check in, sometimes there are power issues in the town that is not in our control. Again we apologize for any inconveniences, We do hope to welcome you back in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Has potential but didn't seem quite ready for guests. Several lights in room not working , cold water under sink shut off , no cups , had to get ice from front desk ice machines not working. But it was clean . Looked forward to dining in but restaurants closed until April. Website did not share this info. Breakfast was good but really overpriced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Front office manager Marie, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback, we apologize if your stay was less then satisfactory, We are now in phase 2 of our renovations which include the main tavern.