Note fondée sur 530 évaluations de clients

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4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Melanie,Thanks for staying with us and for appreciating your stay with us by giving us a 5 out of 5 rating. We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. We look forward to serving you even better and eagerly await to welcome you. It is our privilege to serve guests like you. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Nous avons passé 1 nuit. Chambres magnifiques et très propre. Nous reviendrons c'est certain
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Expedia
L'Hôtel avait pris plus de réservations que ce qu'ils ont de chambres et ont décidé de changer notre type de chambre avec 2 lits queen et un divan-lit pour 5 personnes pour une chambre avec un lit king et un divan-lit simple alors qu'ils savaient que nous étions 5. Vraiment décevant.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2023 sur Expedia
Très bien, sauf le petit déjeuner….très ordinaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2023 par Management Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at SpringHill Suites Woodbridge!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2022 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at SpringHill Suites Woodbridge!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nathan,Thank you so much for sharing your recent stay with us and for giving 8 out of 10. We are glad that you had a great time at our hotel and also zero complaints. We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay. Kindly let us know if there are any suggestions for improvements. You are welcome again. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Great room...breakfast can be much better.

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
I enjoyed the stay, the room and service were great. I do wish the breakfast was a little better and better monitored because we saw people dropping cups and using cups then putting them back onto the unused stack.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback! We’re pleased to hear that you enjoyed your stay and appreciated the room and service. We apologize for the issues with the breakfast area and the cleanliness of the cups. We will address these concerns to improve the monitoring and overall experience. Your input is valuable, and we hope to provide a better breakfast experience on your next visit. We look forward to welcoming you back!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The hotel was always clean and smelled amazing in all areas, very comfortable bedroom. The free breakfast was pretty good. Very nice staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jesselyn,Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you found the hotel to be always clean and that it smelled amazing in all areas. It's great to know that you enjoyed a comfortable bedroom and that our free breakfast met your expectations. We take pride in our friendly staff, and it's fantastic to hear that they contributed positively to your experience. Your kind words motivate us to continue providing excellent service and maintaining high standards. We look forward to welcoming you back on your next visit!Sincerely, Hotel Manager