Note fondée sur 199 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Tres bien mais ancien

Publié le 29 sept. 2015 sur Hotels
Hotel tres au calme,tres propre pres des restaurants et des bateaux pour se rendre à Marta'swyneyard qui est magnifique (8,5 Dollars allée/retour ou Boston,)chambre tres grande mais ancienne.Nous n avions pas de chauffage et avons eu froid la premiere nuit,on a demandé des couvertures pour la nuit suivante.La vue de la chambre est magnifique!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024
Perfect location in Woods Hole with beautiful ocean view. The room was very comfortable. Staff couldn’t be nicer. Right down the street from restaurants and shops. Highly recommend!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
The Manager and her co-worker were extremely friendly and accommodating. They invited us to sit in the lobby, played music and provided refreshments! I absolutely recommend this place. We were stranded as the last ferry out was canceled and they made our night fun and memorable. Room was clean and comfortable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Liked view of bay and marina
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Rude

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
My father in law passed away and I had to cancel. They sent a rude and inappropriate text exchange when canceling.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Becky, Gestion de l’hôtel
Our deepest condolences to your family. I am sorry that you felt we were rude in our correspondence. We explained our policy - and offered to put the deposit on account for a future use.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
The staff were extremely helpful and willing to go the extra mile. The main draw for me was walking distance to the Martha's Vineyard ferry. Hotels on the Vineyard in August -- if you have to ask, you can't afford it. I was in the older motel, so the bathroom was a bit cramped, which is way I gave 4 stars, but everything was spotless and there was good A/C. Highly recommended! ( oh, one more thing - unlike the big chain hotels, they sensibly have lightweight blankets in summer instead of giving you a comforter more suitable for the North Slope of Alaska in January.)