Note fondée sur 289 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
We stayed in cabin #3. The air conditioner when it comes on it sounds like a very old car starting its engine. Just a suggestion to look at and hear it for yourself. It is annoying while you are sleeping and we needed it on because of the heat wave.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We beg your pardon that your experience was less than completely favorable. We are doing our due diligence, concerning the HVAC in cabin 3. We hope to welcome you again.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
When I reserved this room I tapped on the 2 Queen Bed room button on the Expedia listing but did not notice that I was taken to a page for a 1 King Bed room. When we got to the property and discovered the error they would not change our room without an email that showed a 2 Queen Bed room. The confirmation emails from both Expedia and the property made no mention of the nature of the room. We were required to pay a substantial additional amount to get the proper room.
I checked the Expedia listing later in the evening and the 2 Queen button took me to a 1 King room. I notice this morning that the Expedia listing has been corrected but we are out $70. Buyer beware!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your respond. We offer different room types with different price points. Unfortunately, our agents only have the information that they can see in the property management system, sent by expedia, glitches notwithstanding. This is likely why the attending agent requested an email as it was the only way for him/her to know what you had "actually" booked. We recommend to contact the property to confirm you booking, after you've booked on external booking channels. We invite you to stay with us again.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024
Great place to stay that's close to everything.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We look forward to greeting you next time you stay with us.
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Loved this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We will continue to endeavor to leave this impression on all of our guests. We invite you back to stay with us again.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.
par un voyageur
Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.