Note fondée sur 304 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We welcome you back any time.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Carpet is gnarley. Staff isn’t reachable. Pictures are not representative of actual.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par J. Brown, Genereal manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We beg your pardon that we didn't meet your expectations. We have inspected the carpet in your reserved cabin and we didn't find in gnarled spots. Because we don't operate as a transient hotel, our reception office is open from 10am to 8pm.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Very nice room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad you had a great stay. We welcome you back any time?
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
A really lovely town, cute cabin with plenty of space for a few nights. Would stay here again :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We are glad we met your expectations. We look forward to welcoming you back, during your next stay.
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Very helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We invite you back.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
We like the rooms were nice cleaned
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We look forward to welcoming you back.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Property needs updating for what was charged. The room was unclean. There was no chair to sit and do work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We love to more details about what you observed, in terms of an unclean room. We renovated our cabins roughly 4 years ago. Our design motif is BOHO Chic, which combines retro elements from 60's and 70's. Please provide details about what needs to be updated. We beg your pardon that you didn't have a chair. A team member would have been more than happy to provide you with one.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We are glad we met your expectations. We invite you back.
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par J. Brown, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response.