Note fondée sur 74 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2018 sur Hotels
Canape lit pas confortable
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Parking was advertised as included, however there was a parking fee of $40 pln. There was no fee mentioned for parking. The TV didn’t work. After trying to charge phone noticed that none of the outlets worked in the living room area. The front door was scratched. The fridge door was scratched cauced by the kitchen door handle. The base boards by the front door are coming off.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Manglet air-condition, ellers fint og moderne. Balkong er et pluss.
3 sur 5
par un voyageur

Everything you need for a basic stay.

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Apartment was clean and had everything we needed for 3 people staying in one apartment. A double bed and sofa bed. Needed to be better communication to open the front door accessed with a code. The code given to us didn't work, however we still were able to call 24 hour number at 1am to get a new code. Overall good stay with the essentials you need.
5 sur 5
par un voyageur de Bamberg

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 avr. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024 sur Expedia
Zu wenig Bettwäsche vorhanden Sehr abgenutztes Apartment Nicht ausreichend Teller etc
4 sur 5
par un voyageur

Far from perfection

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Accommodation was generally good but some wear and damage was evident in the room and the bed materials had an unpleasant odour.
3 sur 5
par un voyageur

You get what you paid for

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
You get what you paid for. The towels had a weird smell to them, like they were not properly washed and dried. No body soap in the showers.