Note fondée sur 64 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Pascal
Hôtel de bon choix
Publié le 28 oct. 2017 sur HotelsWuhan : ville très dynamique d un point de Economique mais très polluée , très étendue, et centre ville peu intéressant
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2014 sur Hotels
par un voyageur
Excellent hôtel à Wuhan a un prix plus que raisonn
Publié le 3 avr. 2012 sur HotelsJe suis resté deux nuits à cet hôtel en Mars 2012. La chambre était très spacieuse et extrêmement confortable. Le service à l'accueil très sympathique et m'ont été très utiles car il y avait eu un problème avec ma réservation.
Le seul bémol est la qualité du buffet du petit déjeuner qui laisse à désirer pour un hôtel de ce standing.
par un voyageur
会选择再次入注
Publié le 15 mars 2019 sur Hotels房间很干净,工作人员很礼貌且乐于帮助人!
par un voyageur
Publié le 23 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2018 par 酒店总经理-饶喆刚先生, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,非常感谢您选择入住武汉新世界酒店。真诚期待您的下次光临!酒店总经理-饶喆刚先生。
par un voyageur
Publié le 13 août 2018 sur Hotels
gym不错
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2018 par 酒店总经理-饶喆刚先生, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,非常感谢您选择入住武汉新世界酒店。真诚期待您的下次光临!酒店总经理-饶喆刚先生。
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Publié le 2 juill. 2018 sur Expedia
Nice location. But lack of cafe for buffet. Spacious room and nice staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2018 par Davis Rao - General Manager., Gestion de l’hôtel
We appreciate your stay in the New World Wuhan Hotel, and for providing us with your valuable feedback. We were especially pleased to know that you were satisfied with the hotel and our services and look forward to welcoming you back in the very near future.
par un voyageur
Publié le 19 juin 2018 sur Hotels
everything is perfect except no metro station and shopping centre handy downstaires
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2018 par Davis Rao - General Manager., Gestion de l’hôtel
We appreciate your stay in the New World Wuhan Hotel, and for providing us with your valuable feedback. We apologize for any inconvenience caused during your stay and will certainly look into the points raised as we continue to improve on our products and services. We sincerely hope to be of service to you again in the future.
par un voyageur de singapore
Outdated Renovation, aircon not cold enough.
Publié le 30 mai 2018 sur Expedia
Pour : Aircon was likely preset to a certain temp. Room was stuffy. When mentioned to staff, they said they would open a window in the room?!!
Contre : Colder aircon throughout the hotel.
Described in title. The location was the only redeeming factor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2018 par Davis Rao - General Manager., Gestion de l’hôtel
We appreciate your stay in the New World Wuhan Hotel, and for providing us with your valuable feedback. We apologize for any inconvenience caused during your stay and will certainly look into the points raised as we continue to improve on our products and services. We sincerely hope to be of service to you again in the future.
par un voyageur
Lots to improve
Publié le 15 mai 2018 sur HotelsInternet system needs to improve and foods at the restaurants needs to manage better
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2018 par Davis Rao - General Manager., Gestion de l’hôtel
We appreciate your stay in the New World Wuhan Hotel, and for providing us with your valuable feedback. We apologize for any inconvenience caused during your stay and will certainly look into the points raised as we continue to improve on our products and services. We sincerely hope to be of service to you again in the future.