Note fondée sur 8 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2019 sur Hotels
整體住宿滿意,只是在大馬路邊怕吵的人稍微會受影響
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2019 sur Hotels
it is not hotel, so the condition is very basic.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mai 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 déc. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 nov. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 nov. 2018 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Botswana Gaborone

Nice hotel close to international shopping centres

Publié le 16 janv. 2018 sur Expedia
It was an awesome experience except that there is constriction and maintenance of road infrastructure whose plant does a lot of noise pollution during the night hence robs one of sleep. Otherwise beautiful fun experience. I was also challenged by not being able to go book on line places of interest because it seemed fully booked but wil do it again
2 sur 5
par un voyageur de Melbourne

Totally disappointing

Publié le 29 oct. 2015 sur Expedia
Contre : Everything that need to make this hotel the standard it claims in web site
Emplacement : Not much when you are not able to organise anything,
I was on 18th floor the noise day and night was continuous, quiet loud all the time, There was no one who spoke enough English to understand any problems, there was no restuarants in the h Otel at all despite on web site saying they have, Internet was available, wifi, but was totally useless, was not able to open web pages or make any kind of booking on web pages, also there own business centre was never open, also there staff computer they let me use also was so slow the pages on web would not open, totally useless, had to go,to,airport to make changes and rebook my tickets. So was totally disappointed at the star rating as was more like 2 star.