Note fondée sur 161 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels
Mon séjour a été convenable. Bien que la moquette n'était pas très propre dans la chambre t m'a causé beaucoup d'allergie. la peinture des murs était assez défraîchie et les murs tâchés rendant un aspect sale. Le lit côté droit n'éait pas confortable vu que le matelas avait cédé. Pas de petit déjeuner sans gluten mais le/la chef de cuisine me cuisinait parfois du riz sauté et me donner des charcuteries sans gluten ou du saumon fumé. je le remercie. le reste de l'hôtel est très joli.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par Hote General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for choosing our hotel during your stay in Wuxi. We are glad that you enjoy your staying here! It is our pleasure to serve you, warmly welcome back again!
5 sur 5
par un voyageur

Supreme

Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Geweldig hotel. Veel keuze aan restaurants. Kwaliteit en keuze van het ontbijt buffet was ongekend. Tenminste als men van de Aziatische keuken houdt zoals ik. Enige minpuntje was de bar in de lobby. Twee keer werd er door de dames een biertje ingeschonken en beide keren ging dat gigantisch fout. Je zou verwachten dat iemand die in een bar werkt een biertje kan inschenken. Beide keren lag de helft op tafel omdat deze dames door bleven schenken alsof het een flesje water was. Dat resulteerde natuurlijk in een schuim vulkaan. Verder prima hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par Hote General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Danny,We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and like our breakfast. We are regret for the inconvenience caused by lobby louge service. We will strengthen service training and supervision, ensuring that we provide all our guests with an excellent experience while staying with us. We look forward to welcoming you back to our hotel again. Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
만족합니다 아주 좋아요
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par Hote General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for choosing our hotel during your stay in Wuxi. We are very happy and proud that you enjoy your staying here! Warmly welcome back again!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
We were really impressed by the service at this hotel. The staff were so friendly and welcoming. The room is very clean and comfort. Would highly recommend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2025 par Hote General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear jingjiang,thank you for choosing our hotel during your stay in Wuxi. We are very happy that you enjoy your staying here! It is our pleasure to serve you, warmly welcome back again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
a bit aged hotel but service is still intercontinental level. Easy to get around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2025 par Hote General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Xuwei, thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We will continue to improve the quality of service and bring you more surprises. We do look forward to welcoming you back again during your next trip.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Wuxi 04/24

Publié le 30 avr. 2024 sur Hotels
My stay was very good, great breakfast,friendly and helpful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2025 par Hote General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Arto, thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay with us at InterContinental Wuxi. We are very happy that you like our breakfast and staff service. Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!