Note fondée sur 110 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 nov. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Good hotel good stay

Publié le 15 mai 2021 sur Hotels
I live in here few times already. The hotel is comfortable and surrounding is very silent. And Wuxi is very quiet as well. I like this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2021 par Yoha, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Wuxi New Lake. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
5 sur 5
par un voyageur

Business trip, good hotel indeed

Publié le 15 mai 2021 sur Hotels
很好,很安静的一个城市。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2021 par Yoha, Gestion de l’hôtel
感谢惠赐有关下榻无锡新湖铂尔曼酒店的宝贵意见。听到您对我们工作的肯定,十分开心,也非常感谢您的支持。酒店位于新吴区,周边环境优美,交通便利。一直以来,我们坚持不懈地提升服务质量,我相信这个反馈将给我们所有的员工带来莫大的鼓舞。再次感谢您与我们分享您的体验,我们真诚地希望您的下一次光临会像前一次一样愉快。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2021 par Yoha, Gestion de l’hôtel
感谢惠赐有关下榻无锡新湖铂尔曼酒店的宝贵意见。听到您对我们工作的肯定,十分开心,也非常感谢您的支持。我们会将您的反馈与我们的团队一起分享。一直以来,我们坚持不懈地提升服务质量,我相信这个反馈将给我们所有的员工带来莫大的鼓舞。再次感谢您与我们分享您的体验,我们真诚地期待您的再次光临。
3 sur 5
par un voyageur

Below average

Publié le 6 mai 2021 sur Hotels
Below expectation, far from everywhere, unknowledgeable staff, old property, not as good as on the pictures.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2021 par Yoha, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Wuxi New Lake. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

全体的に満足

Publié le 9 avr. 2021 sur Hotels
部屋は綺麗で清潔、フロントスタッフも好感が持てた。朝食も種類豊富で満足。 一つ残念な点、部屋に置かれている家具が、安っぽく粗雑。テーブルには傷、脚は錆びがあり、荷物置き台もボロボロ、バスタブの金属の取っ手もネジが取れているのか、プラプラ。 ホテル全体は古さを感じず綺麗なだけに、細かな所の雑さが特に目立って、非常に勿体ない感じ。 ホテル内の日本食レストランは、コロナで休業していた為、中華レストランで食事。価格もリーズナブルで、どれも美味しかった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2021 par Yoha, Gestion de l’hôtel
この度は、Pullman Wuxi New Lake でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。