Note fondée sur 1 207 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Chambre propre mais avec du tapis, sentait le canabis dans le passage, assez désagréable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and feedback. Sorry the someone was smoking outside the room which you had to smell. Hotel can't ask guest not to smoke outside unless they are smoking inside the room. All rooms are non-smoking, but guest is allowed to smoke outside.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2022 sur Expedia
Parfait pour le prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2022 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2022 sur Expedia
Accueil chaleureux et empressé, accès facile, admission simple.
5 sur 5
par un voyageur

Superbe

Publié le 26 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2022 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and stay! We continue to improve our service as our first priority.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2025
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2025 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2024
All was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2024 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Naif, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback and for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
The sheets looked like they had blood spots and there was hair on them as well. The heater stunk so we turned it off and had a chilled night of sleeping. Would not stay here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Sanket P., Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and feedback. I'm sorry that your experience wasn't great or that you were not happy with the service during your stay. Our front desk staff have addressed your concern about the sheets and replaced them with new sets. They also ensured you that it wasn't the blood; it was a paint stain, as the color was orange. There were no issues you had during your stay other than the replaced sheets. Sorry again for the inconvenience. Our priority was to assist the guests and try to make them happy as we could.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Nice room on first floor with easy access to vehicle for unloading. Door access was secured with pass card. only issue was a very dirty upholstered chair and ottoman that needed cleaning or removal. ugh
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Sanket P., Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay and feedback. We will address your issue and ensure that we will serve you better next time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Sanket P., Gestion de l’hôtel
Thank you for your ratings and stay.