Note fondée sur 374 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par Jo Wu, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for writing a review about your recent stay at Hilton Xiamen. We are so delighted to know that you have enjoyed our service. Our all team members are dedicated to delivering good service and to creating memorable moments to all our guests. Looking forward to welcome you back soon.
4 sur 5
par Eric

Crowne Plaza PAragon

Publié le 27 nov. 2017 sur Hotels
Excellent hôtel, très bon niveau de service, bonne localisation, au calme, vue superbe. Salles de bain très confortable. Petit déjeuner buffet délicieux.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2016 sur Expedia
Bien situé, très propre. Personnel très courtois.
4 sur 5
par ERIC de Beaune

Hotel Crowne Plaza Xiamen

Publié le 4 juill. 2016 sur Hotels
Très bon service, personnel agréable , Hotel bien situé
5 sur 5
par yves de paris

Parfait

Publié le 23 oct. 2013 sur Hotels
très bon, super service
4 sur 5
par Nathalie D de France

Publié le 14 juill. 2013 sur Hotels
Bonne impression , hotel moderne qui ressemble davantage aux hôtels européens , sans ostentation mais confortable .
5 sur 5
par paccou

center of xiamen

Publié le 3 nov. 2012 sur Hotels
bonne expérience, à renouveler
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par joyce, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at Hilton Xiamen, and give us such a high rating. We are so delighted to know that you have enjoyed our service. And we uphold Hilton's hospitality service quality and the pursuit of inspiration for the goal, is committed to providing every guests with a comfortable and pleasant stay experience. Thanks again for taking time to review us and look forward to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par joyce, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at Hilton Xiamen, and give us such a high rating. We are so delighted to know that you have enjoyed our service. And we uphold Hilton's hospitality service quality and the pursuit of inspiration for the goal, is committed to providing every guests with a comfortable and pleasant stay experience. Thanks again for taking time to review us and look forward to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par joyce, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at Hilton Xiamen, and give us such a high rating. We are so delighted to know that you have enjoyed our service. And we uphold Hilton's hospitality service quality and the pursuit of inspiration for the goal, is committed to providing every guests with a comfortable and pleasant stay experience. Thanks again for taking time to review us and look forward to welcome you back soon.