Note fondée sur 355 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Jean-Philippe Jacopin 总经理, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Marco Polo Xiamen, we are very encouraged to receive your positive comments about the hotel. We will continue to create a warm and comfortable stay for you and other guests. We look forward to seeing you again! -- Jean-Philippe Jacopin General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2019 par Marco Polo Xiamen Executive Office, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Warm greeting from Marco Polo Xiamen. Thank you for staying with us and taking the time to share your staying experience with us. We are happy to learn that you enjoy the staying with us. It would be my great pleasure to share your compliments with our team. We look forward to welcoming you back to Marco Polo Xiamen in the very near future. Yours sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Bonne base à Xiamen

Publié le 26 oct. 2015 sur Hotels
Hôtel très bien situé pour le shopping & les cafés et restaurants. Personnel parlant bien anglais. Buffet du petit-déjeuner extrêmement varié et de qualité.
5 sur 5
par Aurelie de beijing

Was great

Publié le 15 août 2015 sur Hotels
Nothing to complaint about. Was perfect.
5 sur 5
par BONARDI

Xiamen Chine : Ville touristique moderne et calme

Publié le 23 janv. 2013 sur Hotels
Repos et tranquillité. Situation idéale avec tous types de commerces et tous types de restaurants à proximité. Services et équipements de bonne qualité.
4 sur 5
Recommandé
pour Familles
par un voyageur de Paris, France

Hôtel Marco Polo à Xiamen : un peu à l'écart du centre, mais à recommander

Publié le 15 oct. 2011 sur Expedia
L'hôtel correspond aux standards internationaux du confort dans cette catégorie : confort, qualité du service, propreté... A noter: excellent buffet de petit déjeuner. Il est un peu éloigné du centre et du bord de mer (nécessite de prendre un taxi).
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Wotif
As an English speaking foreigner Marco Polo is very good . Most staff understand English and there are many restaurants in the area which have English on their menus . This area is ideal for business travellers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Jean-Philippe Jacopin General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for visiting Marco Polo Xiamen and sharing your experience! I am glad to hear that you are satisfied with the hotel. We look forward to seeing you again at Marco Polo Xiamen in the near future. -- Jean-Philippe Jacopin General Manager
5 sur 5
par un voyageur

nice service

Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
The front desk services were good. Staffs were helpful and warm.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Jean-Philippe Jacopin General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are honored to receive your favorable comments about our hotel. Your recognition is our pursuit, we will continue to create a more warm and comfortable experience for you and other guests
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2024 par Jean-Philippe Jacopin General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are honored to learn that you have spent a wonderful time in the hotel. Your recognition is our pursuit, we will continue to create a more warm and comfortable experience for you and other guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Jean-Philippe Jacopin General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are honored to learn that you have spent a wonderful time in the hotel. Your recognition is our pursuit, we will continue to create a more warm and comfortable experience for you and other guests. -- Jean-Philippe Jacopin General Manager