Note fondée sur 5 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5,0 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Good!
Publié le 21 juill. 2021 sur HotelsThe hotel was pretty new, the staff was nice. There was usually a queue to enter breakfast room especially between 9 and 10. Breakfast was pretty tasty but monotonous. Outside tables were definitely a plus. The swimming pools were clean but few lounge chairs around them in general. I recommend full sea view rooms because some partial sea view rooms have no sea view. In July, 95% of guests were families with children. Usually all outside lights go off around 11pm so hotel seemed pretty lifeless. The dinner buffet was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2021 par Jessie Wei, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, we sincerely appreciate your trust in choosing to stay with us at Renaissance Xiamen Hotel. Reviewing your feedback, we really appreciate for your recognition, it is the best gift for the entire hotel. We look forward to seeing you the next time you travel to Xiamen area.
par un voyageur
Publié le 15 juin 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2021 par Jessie Wei, Gestion de l’hôtel
感谢您近期选择入住厦门万丽酒店并对酒店服务给予认可。酒店通过意想不到的设计、丰富的晚间娱乐项目及标志性的万丽领航员服务,帮助宾客突破旅行常规与当地社区进行连接,为您带来沉浸式的旅程体验。再次感谢您的好评,我们诚挚的期待您的再次光临。祝您生活愉快!