Note fondée sur 18 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

The worst!!

Publié le 18 juill. 2019 sur Hotels
酒店根本没人接待。No body, no accept there, keep you waiting!!! I’m waiting there almost 5 hours!!!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 avr. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2019 sur Hotels
位置非常好,海景房,距离厦大和白城沙滩很近,步行即可,楼下就是商业区购物方便;房间很大很漂亮,有两个房间,最多可以住四个人;不过就是公寓短租,完全没有任何服务,我们去之前特意打电话确认预定情况,才知道需要提前打电话给一个管家送钥匙并来接我们,结果按照要求提前打了电话,到了之后还是让我们等了快半个小时才来,丢下钥匙就走,害我们自己又找了半天,非常无语;另外房间没有吹风机,大家预定前谨慎考虑。
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2019 sur Expedia
不滿意-廁所沒有間隔,水溫時熱時冷。電視太小,開電視後完全沒有畫面,要自己慢慢調頻,每次開啟都要重新調頻。吹風機壞掉,聯絡不上負責人換吹風機。整體而言,大而無當,房間雖大,但實用傢俬欠奉,空盪盪的。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2019 sur Expedia
Clean in room, Good in location, Nice of view. But hotel guest must has China Mobile Phone Number (e.g. 13xxxxxxxxx) to communication with Hotel manager when check in.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 janv. 2019 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 déc. 2018 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 déc. 2018 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Still has some kinks to work out

Publié le 27 nov. 2018 sur Hotels
I needed a room and free airport transfers for an overnight layover. This did not end up being ideal for that situation but might be good for a longer stay as long as you confirm the airport transfer well in advance. Communication was very difficult (English speaker) and the instructions for the check-in process were not clear. I ended up having to pay for a taxi to and from the airport. The room was beautiful and clean.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 nov. 2018 sur Expedia