Note fondée sur 31 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
环境优美整洁,打车方便。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Linda, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客:您好!衷心的感谢您下榻西安万丽酒店。期待您的再次入住,希望可以带给您更多的独特体验哦!
5 sur 5
par un voyageur

Good~

Publié le 8 juin 2024 sur Hotels
숙박동안 친절한 직원, 깨끗하고 청결했습니다. 또한 아침 식사도 직원의 침절람 안내로 시사자리 배정. 다양한 음식, 맛도 좋았어요.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Linda, Gestion de l’hôtel
Dear Renaissance Explorer, thank you for your love of the hotel and your feedback. We sincerely look forward to your stay again and hope to bring you more unique experience! Wish you a happy life!
5 sur 5
par un voyageur de Somerset

Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Staff was amazing especially Summer. The hotel was clean, quiet, spacious, and very comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Linda, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I am glad to see that you have a satisfactory stay experience. Thank you for your comments and support, and we look forward to seeing you again. Wish you a happy life!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024 sur Expedia
The staffs are very helpful, but the bathroom door lock was broken and needed replacement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2023 sur Expedia
The stay was comfortable and enjoyable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Linda of Digital Sales, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for loving the hotel and giving perfect feedback. We sincerely look forward to your stay again and hope to bring you more unique experience! Wish you a happy life!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2023 sur Expedia
The staff is patient and helpful! The service is excellent! They do have 5 types pillows to choose for free which made my stay comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Linda of Digital Sales, Gestion de l’hôtel
Hello, Guests, Please accept our sincere greetings from Renaissance Xi 'an Hotel. We will as always continue to work hard to improve the quality of service and serve every customer. Thank you again for your comments and support, and we look forward to seeing you again. Wish you a happy life!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2023 sur Expedia
The hotel was really nice! The staff was very friendly and they kept everything clean. The swimming pool was great as well! Would recommend staying
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Linda of Digital Sales, Gestion de l’hôtel
Dear Guests, Thank you very much for your praise of our hotel, we will make continuous efforts to live up to your praise. Thank you again for your recognition of the hotel, look forward to coming again, wish a pleasant trip!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 avr. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2020 sur Hotels
泳池開放時間太晚,需要清晨方便上班前;或晚上關閉時間晚些
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2020 par Sarah Yan, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,感谢您选择西安万丽酒店并为此次入住作出反馈。为遵守相关防疫流程,游泳池开放时间暂定为10:00-20:00。我们重视客人的入住体验,致力于为每一位宾客提供专属的定制服务。衷心期待您的再次入住,希望可以给您留下更多美好回忆!
5 sur 5
par un voyageur

Great property and superb staff

Publié le 17 nov. 2020 sur Hotels
A traveler can never go wrong when they choose to stay at Marriott group hotel. Nice property with great service from the staff here in Xian.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2020 par Sarah Yan , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thanks for your support of Renaissance Xi'an Hotel. At Renaissance, we firmly believe that travel is about discovery and exploration. We are looking forward your choosing again, to appreciate the unique offerings of this city, to uncover the hidden gems along your journey.