Note fondée sur 543 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Excellent stay
Publié le 9 août 2024 sur HotelsThank you Andy and Will for your warm welcome. See you soon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Sam Gu, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,Thank you for choosing Sofitel Xi'an on Renmin Square and providing us with the gift of feedback.It gives us great pleasure to know that you're satisfied with your recent stay with us. I've shared your motivating comments with the whole team, especially with Andy and Will. Thank you very much for your recognition.We will keep up our dedication and efforts, and we look forward to welcoming you again in the future.Yours sincerely,Sam GuHotel Manager
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
The personal was super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Sam Gu, Gestion de l’hôtel
Dear Anne,Thank you for choosing Sofitel Xi'an on Renmin Square and providing us with the gift of feedback.It gives us great pleasure to know that you've enjoyed your recent stay with us. Your recogntion to hotel staff gives us great motivation and we are deeply appreciative for that.We will keep up our dedication and efforts, and look forward to welcoming you again in the future.Yours sincerely,Sam GuHotel Manager
par un voyageur
L’excellence au service du client
Publié le 18 juin 2024 sur HotelsExcellent sejour. Le service est incroyable. Le personnel est aux petits soins. Rien a redire… on reviendra!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Sam Gu, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent,Thank you for choosing Sofitel Xi'an on Renmin Square and providing us with the gift of feedback.It gives us great pleasure to know that you've enjoyed your recent stay with us. Your recognition, especially to service, gives us great motivation and we are deeply appreciative for that.We will keep up our dedication and efforts, and we look forward to welcoming you again in the future.Yours sincerely,Sam GuHotel Manager
par un voyageur
Excellent hôtel
Publié le 15 mai 2024 sur HotelsHôtel magnifique et bien placé à l'intérieur de l'enceinte des murs historique de la ville de Xi'an. Très grande chambre avec salle de bain immense! Literie de très grande qualité. Petit-déjeuner excellent avec un choix généreux de tout type de nourriture. Personnel très compétent et toujours prêt à vous aider. Bref un excellent hôtel que je recommande fortement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2024 par Sam Gu, Gestion de l’hôtel
Dear Louis,Thank you for choosing Sofitel Xi'an on Renmin Square and providing us with the gift of feedback.It gives us great pleasure to know that you've enjoyed your recent stay with us. Your recognition, especially to breakfast and service, gives us great motivation and thank you.Our dedication and efforts will never end, and we look forward to welcoming you again in the future.Yours sincerely,Sam GuResident Manager
par un voyageur
Nice stay in Sofitel Xi'an
Publié le 22 janv. 2019 sur HotelsNice hotel, well located (the bike is a very good option to move in the city).
Good breakfast and nice staff.
The hotel is a little bit old but we are globally very satisfied, it is a good option to visit the city.
par un voyageur de paris
Publié le 14 janv. 2019 sur Hotels
par un voyageur de Montreal
Besoin de rénovations
Publié le 13 juill. 2018 sur Expedia
Pour : Petit déjeuner.
Contre : Rénovations dans les chambres.
L’hôtel a sûrement connu des jours meilleurs. L’hôte est propre, mais les chambres, les saunas, la piscine doivent être rénovés et les tapis changés.
Le petit déjeuner est très bon.
Le personnel ne parle pas beaucoup anglais. Ce n’est pas facile de se faire comprendre.
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2017 sur Expedia
Hôtel sans trop de cachet totalement impersonnel par contre très bien situé pour des visites de la ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2017 par Rudy Rodas, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thank you for providing us with the gift of feedback.
We are very sorry to know that the stay didn't meet your expectation. Our efforts in striving for excellent guest experience never stop. We pay high attention to your comments and would like to follow up on your staying experience. For that purpose, would it be possible for us to get some more detailed comments, especially in the category of service, cleanliness, products, etc? Your further feedback would be very important to our continuous improvement.
Thank you.
Yours sincerely,
Rudy Rodas
General Manager
par FREDERIC
Hôtel au coeur de Xi'an
Publié le 14 juin 2017 sur HotelsHôtel bien situé à Xi'an à l'intérieur de la muraille de Xi'an.
Personnel courtois et professionnel.
Chambres très grandes (un peu vieillissantes mais très correctes) avec tous les services (incluant une laveuse dans notre chambre).
Seul point négatif, la piscine : le service à la piscine (gestion des chaises et des serviettes) et la qualité de l'eau pourraient être améliorés . Le personnel sur place n'était pas assez proactif.
par un voyageur
Visite
Publié le 23 oct. 2016 sur HotelsTout les centre d'intérêt son à proximité super hotel chambre très spacieuse