Note fondée sur 910 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Catalonia Royal Tulum, Gestion de l’hôtel
Hello Nasser, we appreciate the rating you gave us, and we hope to welcome you soon to enjoy the glorious Mexican Caribbean.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2023 sur Expedia
Le matin au petit déjeuner difficile d avoir du thé en même temps que le café. Rien d autre à dire de cette établissement que je recommande vivement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Catalonia Royal Tulum, Gestion de l’hôtel
Bonjour Jocelyne, nous apprécions la note que vous nous avez attribuée, et nous espérons vous accueillir bientôt pour profiter de la magie des Caraïbes mexicaines.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2023 sur Hotels
Excellent séjour,chambre très confortable, Excellent all inclusive Un mot parfait
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2022 sur Expedia
Heureusement que nous avions réservé l'option privilège.. cette option nous donnais l'accès au restaurant B Loved. Dans le cas contraire notre séjour aurait été désastreux.. Entre le buffet qui est vraiment pas bon et la clientèle de l'hôtel qui n'est pas chouette chouette... Ce restaurant au bord de la plage était notre havre de paix. Concernant la chambre nous avons changé 2 fois de chambre car une fois la climatisation était trop bruyante et une deuxième fois elle ne fonctionnait pas... Pour une junior suite privileged.. on a vu mieux. Pas certains de vraiment recommander cet hôtel même si l'infrastructure est jolie mais pour le reste... C'est le spring break américain dans toute sa splendeur. ( Même si nous n'étions pas dans cette période)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The resort was nice however there’s always room for improvement. Somethings was not to my liking, however I did had a nice time. I will say the beach was absolutely beautiful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Catalonia Royal Tulum, Gestion de l’hôtel
Hi Maritza, we want to thank you for taking the time to write this review. We are sorry to hear that your stay at Catalonia Grand Costa Mujeres was not as enjoyable as you expected; we appreciate your feedback, and we will use it to improve our services and facilities. Looking forward to welcoming you soon to enjoy the grand Mexican Caribbean. Once again, thank you for your feedback and for choosing Catalonia Grand Costa Mujeres!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Catalonia Royal Tulum , Gestion de l’hôtel
Dear Pa Houa, Thank you very much for choosing us as your destination in the Caribbean to enjoy your vacation. It has been an honor to had you as our guest. Hope to see you soon, Catalonia Royal Tulum
5 sur 5
par un voyageur

Catalonia Royal Tulum

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Great service overall. There were 2 thing that could be improved. The rooms are quite warm. If was difficult to sleep because the rooms were so hot. The second thing is they struggle to accommodate groups larger than 6. We had 12 and could not all eat together even though we ate early and all the restaurants were quite empty. They even tried to get us to pay them $120 for us to eat together. All in all I will definitely be back next year!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Catalonia Royal Tulum, Gestion de l’hôtel
Hi Kimberly, we want to thank you for taking the time to write this review. We are thrilled to be able to meet your expectations, and we look forward to welcoming you soon to enjoy the glorious Mexican Caribbean.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Food is horrible and they don’t feed you real chicken. I think they feed you rodents. They roam around the resort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Catalonia Royal Tulum, Gestion de l’hôtel
We're truly sorry to hear about your negative experience with the food at our resort. We strive to provide high-quality meals and ensure a pleasant dining experience for all our guests. The situation you’ve described is concerning and does not meet the standards we aim to uphold.We will investigate the issue regarding the quality of the food and any concerns related to cleanliness and hygiene to address this promptly. Your feedback is crucial in helping us improve our services.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Catalonia Royal Tulum, Gestion de l’hôtel
Hi Mabeline, we want to thank you for taking the time to write this review. We are thrilled to be able to meet your expectations, and we look forward to welcoming you soon to enjoy the grand Mexican Caribbean.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Catalonia Royal Tulum, Gestion de l’hôtel
Hi Tony, we want to thank you for taking the time to write this review. We are thrilled to be able to meet your expectations, and we look forward to welcoming you soon to enjoy the glorious Mexican Caribbean.