Note fondée sur 11 évaluations de clients
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3,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2023 sur Expedia
アットホームな雰囲気が良かった。夕食のイワナが美味しかった。
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2023 sur Expedia
急遽の宿泊でも快く受け付けていただきました。フロントオーナーさんも気さくな方でお話も弾みました。
建物外見は旧態ロッジの感じですがスタッフの方々もとても良い感じがして又お世話になりたいなと思いました。
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 déc. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 mai 2022 sur Expedia
アットホームな最高のおもてなしが味わえる
par un voyageur
Publié le 16 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par OYO Customer Excellence Team, Gestion de l’hôtel
この度は当館をご利用頂きありがとうございます。
今回ご満足いただけませんでしたことは大変心苦しい限りでございますが、
お客様に心よりご満足いただけるホテルを目指し、スタッフ一同精進してまいります。
par un voyageur
inaccurate map directions to hotel
Publié le 3 janv. 2020 sur HotelsThe location stated on the map is wrong. It is far from the shiga kogen ski area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2020 par OYO Customer Excellence Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at our hotel.
We are sincerely for causing inconvenience to you due to the wrong GPS on the map.
We take in all our guests' comments and review seriously, and we will strive to improve based on your comments and reviews.
We will ask the manager to revise it to be the right location as soon as possible.
Last but not least, please allow us to thank you for leaving us a valuable review for us. Once again, we are sincerely sorry for not being able to make you feel satisfied with our service and facilities during your stay, but as we try to improve, we hope that you will consider staying with us again.