Note fondée sur 5 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Konstanz

Publié le 6 déc. 2019 sur Expedia
Die Rezeptionistin Lucy war mega, Lage ausgezeichnet!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2019 par Lucy, Gestion de l’hôtel
Hi Mr. Robby Thank you so much for your comment .Hope you welcome you again for your next trip.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juin 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2019 sur Hotels
Staff are really helpful and the room was clean and comfortable. food was also good at the hotel restaurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2019 par Nyi Nyi, Gestion de l’hôtel
Thank you for your very nice review to us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2019 par Nyi Nyi, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Australia

New hotel, great staff

Publié le 1 janv. 2018 sur Expedia
Pour : Comfortable, staff were amazing
Contre : Shower configuration is awkward.
Emplacement : Close to Shwedagon Pagoda, Karaweik Palace, Kandawgyi Lake.
This hotel is new (2017) and is currently in great condition. The room was spacious and beds very comfortable. The staff were awesome and went above and beyond to help with several non-standard requests. Only stayed one night and had to leave very early for the airport but they prepared a quite tasty breakfast box to go. The restaurant a couple of doors up has quite tasty food as well. All in all a wonderful place to stay, close to Shwedagon and Karaweik.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2018 par Dev Raj, Gestion de l’hôtel
Mingalaba ! Greeting from Cloud10 Hotel. We are thanks for your comment that will make us feel special, motivation,etc. We trained them avoid from non standard requests. We are looking to seeing you again. Thank you and have a good day