Note fondée sur 25 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Nice hotel
Publié le 19 févr. 2020 sur HotelsI had a nice stay at the hotel. The staff was very friendly and helpful but their English skills need to be improved.
The breakfast was nice - a typical 3* hotel standard.
The room was clean and spacious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par Moe Thuzar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we really appreciated your review and rating for us, looking forward to see you on your future visit too.
Have a nice day .
par un voyageur de 東京
Publié le 17 févr. 2020 sur Expedia
毎日タオルも替えてくれたし、綺麗にしてくれたので問題なしでした。安くておすすめです。ただし、大通りに面していたので、ちょっとうるさいかもです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2020 par Moe Thuzar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we really appreciated you rating & review for us. Looking forward to see you on your future visit.
Have a nice day.
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par Moe Thuzar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we really appreciate your rating for us, looking forward to see you in your future visit too.
par un voyageur
まずまず。料金からして悪くない。
Publié le 14 oct. 2019 sur Hotelsシャワーが問題。火傷します。水か熱湯しか選択出来ない。
朝食はまずまず。料金からしてこんなもの。ロケーションは良い。空港までGrabタクシーで8000チャット。560円。
ミャンマーはチャットが主流。現地通貨を必ず両替しておく。ATMもある。ATM手数料は1万円で300円だった。
外貨はドルだけが使える。綺麗なお札でないと拒否されたり、値引きされる。
受付のkyawキョーさんは、英語が上手いし、日本語も話す。頼りになります。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2019 par Moe Thuzar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We really appreciated your rating & review for us. Looking forward to see you in your future visit too.
par un voyageur de 大阪
Publié le 14 août 2019 sur Expedia
浴室のタオルが何故か湿っていた。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2019 par Ms Moe Thuzar, Gestion de l’hôtel
Dear Sir
Thank you for your feedback , we really appriciated.
Looking forward to see you on your future visit too.
par un voyageur
Publié le 11 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2019 par Ms Moe Thuzar, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating, we really appreciated. Looking forward to see you on your future visit too.
Have a nice day.
par un voyageur de perth
Publié le 10 mai 2019 sur Wotif
The noise of the generator at night . Location is great. Suggestion keep the bunsen burnersunder breakfadt eggs lit so food stays hot. run water in shower for 5 mins then it is nice and hot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2019 par Ms Moe Thuzar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we really appreciated your review and rating. Looking forward to see you in your future visit too.
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2019 sur Expedia
If water pressure was little strong, it will be perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2019 par Moe Thuzar, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review & staying with us. We really appreciated. We will try our best, looking forward to see you in your future visit.
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2019 par Moe Thuzar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Looking forward to see you on your future visit.
par un voyageur
Publié le 10 févr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2019 par Moe Thuzar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Looking forward to see you on your future visit.