Note fondée sur 515 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Un plaisir à renouveler

Publié le 7 août 2022 sur Hotels
Magnifique hotel dans une ville tout autant magnifique même en cette période trouble. Personnel aux petits soins, chambres parfaites. Excellent restaurant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2022 par Wee, Gestion de l’hôtel
Dear Gilles, Thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved our experience; our associate will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again. Sincerely yours, Wee Director of Sales & Marketing
5 sur 5
par un voyageur

Is it worth staying at PAN PACIFIC Yangon Hotel ?

Publié le 9 mars 2020 sur Hotels
I am a frequent business traveler for 20 years now. Stayed in many 5-star hotels worldwide and I am supposed to be a very demanding guest. I stayed 5 nights at Pan Pacific Yangon in Feb. 2020 for business. It looks new with a modern style. The Hotel is 10 minutes walk from downtown (Chinatown, 19th street, street bars, ...) with a next door Junction Mall for grocery shopping (3rd floor) or for cheap meals and drinks at the food court (5th floor). Excellent Wifi. Easy to catch a cab in front of the Hotel or the Mall to drive you anywhere in the city. The room was spacious, quiet, and very clean with very comfortable bed. Great sleeping every night before to join my morning meeting. It is a pleasure to wakeup and join the restaurant to enjoy a great city scenery with fresh croissants and fruits. The breakfast buffet is very good with tens of western and asian meals. From the checkin to the checkout, everything was perfect and of a very high standard. It has been flawless and amazing. Warmly greeted upon arrival, service beyond compare, hospitality and kindness unmatched, beautiful smiles and greetings and taken care off as if I was the only guest... BUT the best thing about PAN PACIFIC is its staff - they are very nice, attentive and professional. Special thanks to Mr. SHAFIN for his great concierge service and his useful city recommendations.PAN PACIFIC is unbeatable for business travelers or families. Excellent in both service and location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2022 par Hasitha Manthriratne, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for sharing your positive feedback, we were privileged to have the opportunity to serve you and hope you will choose Pan Pacific Yangon to stay again. Sincerely yours Hasitha Manthriratne | General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2019 sur Expedia
Magnifique établissement.. excellente situation géographique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2019 par William Lau, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest. We are so pleased to receive your positive feedback and appreciate your generous award of 5-star rating. We thank you for staying at Pan Pacific Yangon and hope we shall see you again soon. Sincerely yours William Lau | General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2019 sur Expedia
La seconde chambre deluxe qui nous a été allouée était géniale vue sublime 3 panneaux vitrées et équipements excellents. Ce ne fut pas le cas de notre 1ere chambre tjs deluxe qui avait que 2 panneaux vitrées et était mal insonorisée ( une porte séparée 2 chambres ) Excellent petit déjeuner !!! Demandez une chambre avec vue sur la ville ( pas côté piscine) Piscine fantastique :) et chauffée ce qui n’est pas tjs le cas en Birmanie
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2019 par William Lau, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest. We are pleased to hear that you identify a room type you liked and we can always put a record in your profile to indicate your preference. We thank you for staying at Pan Pacific Yangon and hope you will return again soon. Sincerely yours William Lau | General Manger
5 sur 5
par un voyageur

Une pause de choix avant ou après un vol

Publié le 20 févr. 2019 sur Hotels
Établissement moderne design et confortable très bien placé avec magnifique vue sur l’église voisine et la pagode SWEDAGON Excellente literie Petit déjeuner exceptionnel Piscine agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2019 par William Lau, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, we are pleased to know your stay at Pan Pacific Yangon was a comfortable one and hope you will choose to stay with us again the next time you visit. Sincerely yours William Lau | General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2019 par William Lau, Gestion de l’hôtel
Dear Caroline, thank you for awarding us a 5-star rating of your recent stay experience. We are glad you enjoyed our service and facilities and hope you will choose to stay at Pan Pacific Yangon the next time you visit. Sincerely yours William Lau | General Manager
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2018 sur Expedia
Hôtel bien placé mais les chambres sont un peu humides
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2018 par William, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, thank you for giving your feedback of your stay, I acknowledge the humidity caused by the heavy and constant rain made you discomfort, we typically offer our guest to place in a dehumidifier, I apologize if we failed to address your need in time. I hope you will still choose to stay at Pan Pacific Yangon the next time you are in town. Sincerely yours William Lau | General Manager
5 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

Bel hotel international

Publié le 16 avr. 2018 sur Hotels
Hotel tout neuf (4 mois de fonctionnement) et tres beau. Chambres et salles de bains vastes et bien equipees. Restaurants de bonne qualite. Bref une excellente adresse mais un manque d'ame et de caractere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2018 par William, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, thank you very much for posting a positive review and rating of our hotel. I am glad you liked the facilities. We shall definitely need to focus more in improving guest recognition and on attentiveness. I hope you will return and stay with us again soon. Best regards William Lau | General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Yamone , Gestion de l’hôtel
Dear Eiko H, Thank you for sharing your review, the team and I are delighted your enjoyed your stay in the hotel and we look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely Yours, Yamone / Front Office Manager