Note fondée sur 952 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Mahra , Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie,Thank you for your feedback and we are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit.Best regards,Rebecca HongArea Director,Rooms
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Enas Sabri, Gestion de l’hôtel
Dear Reza , Thank you for your feedback and rate from which I am sorry to know that you were disappointed with your recent visit.We highly value our guests' feedback in order to understand our strengths and weaknesses.Alternatively, if you wish to discuss your experience in more detail, please do not hesitate to contact me directly via telephone or email at the hotel.Kind regards, Devesh RawatResort Director
par un voyageur
Publié le 12 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Ahsan, Gestion de l’hôtel
Dear VarunThank you for taking the time to give your feedback for you resent stay.On behalf of our entire team at Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, we are sorry that you weren’t wowed by your stay with us. If you have a moment and are willing to share more information regarding your experience, please do no hesitate to reach out to us.I hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the near future with a stay that is memorable for all the right reasons.Kind regards, Ahsan KhanAssistant Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 mai 2021 sur Expedia
Hôtel magnifique, personnel très agréable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2021 par SK, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to rate us and we hope you do visit us again.
Best regards,
Bernard D’Souza
Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 22 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2020 par Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,
Thanks for rating us.
Best regards,
Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
par un voyageur
Hôtel confortable
Publié le 31 déc. 2019 sur HotelsTrès bon hôtel, petit-déjeuner très varié, chambre et lit confortable. Très proche des activités situées sur l’île de Yas et proche de l’aéroport (bruit des avions pas très gênant mais existant).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2019 par Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your thoughts with us and we look forward to welcoming you back again as our guests in the hotel. Best Regards, Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2019 par Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for sharing your rating with us. We hope to host you again in the near future. Best Regards, Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island
par un voyageur
Good 4 star hotel
Publié le 18 nov. 2019 sur HotelsLarge rooms and great swimming pool.
Feels like a business hotel but overall good place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2019 par Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for rating us. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2019 sur Expedia
Nous étions en famille, cad, 2 adultes et 2 enfants. Il n’y avait qu’un seul lit double pour nous 4. Nous avions du payer pour un lit simple supplémentaire avec une surcout de 150 euros! C’est scandaleux!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2019 par Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We regret to hear that your stay was not up to your expectations on this particular occasion. We would like to assure you that we share the extra policy with all our guests prior to their visit. We hope to host you again for a better experience. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island