Note fondée sur 324 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Séjour fantastique. Tres bien situé. Propre. Prtits dejeinuners excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Marina Vardazaryan, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie, Thank you for your feedback! We are glad you had a good stay with us. It was a great pleasure to see you among our guests and we hope to welcome you back very soon. Sincerely, Marina Vardazaryan, reservations manager
4 sur 5
par un voyageur

Vraiment basic mais correct

Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Pour près de 100 euros; on regrette un peu la taille de la chambre 18M2, un voilage à la fenêtre et un set café/thé. Petit déjeuner très correct, mais c'est la moindre des choses à 15 euros. Grand plus pour la position pile en plein centre ville (tout à pied) ainsi que le parking gratuit ! Rapport qualité prix moyen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Marina Vardazaryan, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, Thank you for taking the time to complete a survey following your recent stay at the ibis Yerevan Center. We are delighted you enjoyed our premium location and 24/7 available free parking space. We look forward to warmly welcoming you again in the near future. Sincerely, Marina Vardazaryan, Reservations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Excellent value for money in the heart of Yerevan

Publié le 15 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2023 par Narine Babayan, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, Thank you very much for taking the time to share your feedback!We are glad to hear about your satisfaction with our hotel and we hope to welcome you back very soon. Sincerely, Narine BabayanDeputy Reservation Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2022 par Narine Babayan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your positive feedback! We are pleased to know that you had a good stay with us and we hope to welcome you back very soon. Sincerely, Narine Babayan Deputy Reservations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Super hôtel !!!

Publié le 21 févr. 2022 sur Hotels
Tout est parfait , en plein centre dans la plus belle ville du monde ♥️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2022 par Narine Babayan, Gestion de l’hôtel
Cher Armand, Au nom de toute l'équipe, je tiens à vous remercier pour les commentaires incroyables que vous avez pris le temps de partager. C'est un grand plaisir d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans tous ses aspects et ce serait un honneur pour nous de vous accueillir à nouveau bientôt. Cordialement, Mikayel Mayrapetyan Directeur général
4 sur 5
par un voyageur de FRANCE

Publié le 17 août 2019 sur Expedia
Chambre agreable lit confortable salle de bain toilette propre et spacieuse.. personnel agreable. Nous reviendrons .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par Narine Babayan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review your recent stay at the ibis Yerevan Center. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and that you are going to choose our hotel for your next visit. Looking forward to greeting you again. Sincerely, Narine Babayan, Reservation Agent.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2019 sur Hotels
HOTEL A RECOMMANDER EN RAISON DE SA SITUATION CENTRALE ET D'UN TRES BON RAPPORT QUALITE PRIX; PAR CONTRE IL NOUS APPARAIT ANORMAL DE DEVOIR PROCEDER AU REGLEMENT DES DIFFERENTES PRESTATIONS DES L'ARRIVEE A L'HOTEL.. IL EST DE REGLE GENERALE ET INTERNATIONALE DE PAYER SA FACTURE EN FIN DE SEJOUR AU MOMENT DU DEPART..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2019 par Christian Barbier General Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour et merci de votre commentaire positif a propos de notre hotel. Il est possible de régler en fin de séjour si un numéro de carte de credit est fourni lors de l’enregistrement a l’arrivée. Cordialement,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2019 par GM Assistant, Seda Chakhoyan, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Yerevan Center. It is very important to us to receive feedback from our guests. This helps us to eliminate mistakes or misunderstanding and improve quality of service. We hope you had a safe flight back home and we hope to welcome you again. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

GOOD BUT COULD BE IMPROVED EASILY

Publié le 2 mars 2019 sur Hotels
2 things to improve: like in all the IBIS hôtels and oddly the bathrooms do not provide any good visibility and never you find a side Mirror very practical when you want to shave closely . also this hotel in Erevan has no fitness center ,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2019 par GM Assistant, Seda Chakhoyan, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, we very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Yerevan Center. It is very important to us to receive feedback from our guests. This helps us to eliminate mistakes or misunderstanding and improve quality of service. We are very sorry that you didn’t met your expectations at our hotel. Let me bring you my sincere apologies. The ibis brand refers to the economic hotel class. Our services fully comply with international standards 3 *. Once again, thank you very much for your feedback! We hope that you will give us a chance to welcome you again! Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2019 par GM Assistant, Seda Chakhoyan, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Yerevan Center. It is very important to us to receive feedback from our guests. This helps us to eliminate mistakes or misunderstanding and improve quality of service. We hope you had a safe flight back home and we hope to welcome you again. Sincerely,