Note fondée sur 54 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Bonne expérience un hôtel plus que correct, propre et excellent accueil. Merci
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
Супер
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Metropol, Gestion de l’hôtel
Hope to see you soon!)
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Metropol, Gestion de l’hôtel
Dear Hampik, hope to welcome you soon!)
par un voyageur de Saint Petersburg
Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Metropol, Gestion de l’hôtel
Dear Elena, hope to welcome you soon!)
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Metropol, Gestion de l’hôtel
Dearest Haig! Hope to welcome you soon!)
par un voyageur
Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
The hotel is very appealing: friendly staff, quick check-in.
The room was clean and comfortable. They don't provide a coffee maker and coffee/tea, but kettle and bottles of water only. There is a fridge in the room. I would suggest to put some water into the fridge.
The hotel is not close to city center, but the distance is walkable, however we took a cab to get close to Cascade.
Overall, the hotel is very valuable for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Metropol, Gestion de l’hôtel
Dear Nina, thank you for the feedback!)As you know you booked and stayed in economy type of room, where where tea/coffee in packs is not provided, in all other types of rooms it's provided about which full info proivded on web sites. Water provided in bottles in all types of rooms is provided on table (as per termsa and conditions of the hotel) as the hotesl doesn't know the preferences of the water being cold or room temperature of each guest. The guests put bottled water into the minibar in case they like cold option.Expressing great gratitude for staying and hope to welcome you soon!With kindest and best wishes :)
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Metropol, Gestion de l’hôtel
Hope to welcome you soon!)
par un voyageur
Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Great hotel for the price. Very friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Metropol, Gestion de l’hôtel
Dearest Vasken! Thank you so much for your kind comment.Hope to welcome you soon!)