Note fondée sur 132 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Définitivement pas au niveau d'un 4**** / EVITER
Publié le 12 sept. 2019 sur HotelsNous avons réservé une chambre le matin, le temps de passer à la réception 10 minutes plus tard notre chambre n'était plus disponible et aucune n'allait l'être du même standard.
Un Upgrade nous à été proposé, à nos frais sans discussion possible, ce que nous avons accepté.
Voyageant à 3 on nous a promis un extra-bed pour le 3e voyageur.
Après 4 allers-retours à la reception dans la journée pour s'enquérir de la situation nous sommes parti dîner sereins.
A notre retour, rien n'avait été fait. Ni la réparation de la baignoire qui était bouchée depuis le matin, ni le lit supplémentaire, ni les serviettes manquantes. Serviettes & Lits finirent par arriver à 1h30 du matin.
Concernant la baignoire, elle était dans le même état que le matin précédent.. bouchée.
par un voyageur
Hotel moderne
Publié le 31 août 2019 sur HotelsBon hôtel, moderne, spacieux.
Service de qualité: chambre climatisée, bon petit déjeuner buffet, piscine, bar, massages, ...
Personnel agréable.
A une 10aine de minutes à pied de la Place de la République.
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2018 sur Hotels
L'hôtel est bien situé. Le personnel est sympa (à part le gars du bar qu'on a l'impression de déranger...). Les chambres sont très bien avec une grande salle de bain et un balcon. Au petit-déjeuner il y a de tout. Mais surtout le plus c'est le spa : sauna, hammam, bains, compris dans le prix, qui est tout à fait correct en plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2018 par Emma Torosyan / Reservation Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Aurelien,
Thank you for the positive review, you decided to share with us. We are very happy, that our hotel services made your stay at our hotel full of comfort. We apologize for the inconvenience with our barman. The issue will be checked and solved as soon as possible.
We hope to see you next time at our hotel.
Best Regards,
Messier 53 Hotel Team
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2018 sur Expedia
Excellente expérience. Juste la chambre un peu fraîche Car vitrée intégralement mais le personnel nous a remis un chauffage d'appoint.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2018 par Emma Torosyan / Reservation Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for the review about your stay at our hotel. We are happy to know that you mostly liked services of our hotel.
We hope to host you again at our hotel in the nearest future.
Best Regards,
Messier 53 Hotel Team
par Reza
Très confortable
Publié le 2 nov. 2017 sur HotelsUn hôtel tout neuf. Très confortable avec un personnel très sympas et à l'écoute. La chambre est spacieuse et confortable. Par ailleurs, l'hôtel est également très bien placé. A recommander.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2017
Dear Guest,
Thank you for sharing such a wonderful review. We were very pleased to read that you enjoyed your stay with Messier 53 Hotel Yerevan. We are especially delighted to read about the excellent personalized service of our staff. On behalf of our team, we hope you will have the chance to return to our fascinating city again and we look forward to welcome you in our ART modern Messier 53 Hotel Yerevan. Best Regards.
par un voyageur
IFZI GmbH
Publié le 26 sept. 2024 sur HotelsIch war krank, mit Fieber und konnte wirklich nicht beruflich fliegen und das Hotel wollte nicht den Aufenthalt vor der Abreise verschieben. Hotels.com versuchte auch, keine Chance! Das ist einfach nicht korrekt und Kundenfreundlich.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Anahit Harutunyan / Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Frau Anne Monnier,Greetings from Messier 53 Hotel Yerevan. Hope you are doing well now. We are very sorry about the situation that has arisen. But you have done reservation via NON Refundable Rate which means that in case of any cancelation you can’t refund your money back. Taking into account human factors, in some cases, for example, in case of illness, we make exceptions. But in your case, we have received free cancelation request just on the day of your arrival. It is not acceptable for us especially during High season.Unfortunately, it is not in our power to change what has happened already, but we can find a way to smooth out your negative experience. We are offering you Free Room Upgrade for your next reservation. Just noted that in your next reservation. Wishing you all the best and hope to have chance to accommodate you in our Hotel in the near future.With best wishes,Anahit HarutunyanSales Manager
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Anahit Harutunyan / Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience. We deeply regret that your stay with us did not live up to your expectations. But it was more helpful for us if you have left the comments as well, not just only put the mark. In this case we have chance to solve the problems and satisfy our future guests.With best wishes,
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
非常好的风景
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Anahit Harutunyan / Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Warm greetings from super friendly staff of Messier 53 Hotel.Thanks so much for sharing your experience with us. Looking forward to welcoming you back on your next visit to Armenia.Best regards,Anahit HarutunyanSales Manager
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Anahit Harutunyan / Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sergey,Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. It was a pleasure to know that you found our service and facilities to your satisfaction and we truly appreciate that you're rating hotel 10 points out of 10.Looking forward to welcoming you back on your next visit to Armenia.With best wishes,Anahit HarutunyanSales Manager
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Anahit Harutunyan / Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Harout,Warm greetings from Messier 53 Hotel Yerevan!Thanks so much for sharing your experience with us. Looking forward to welcoming you back on your next visit to Armenia.Best regards,Anahit HarutunyanSales Manager