Note fondée sur 12 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Not Good Hotel to Stay
Publié le 25 avr. 2024 sur HotelsThis is the worst hotel I ever stayed. Bad Room, bad customer service, bad location. I can book batter room at this price.
par un voyageur de Marietta
Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
The place was quiet and cozy!
par un voyageur
Publié le 2 déc. 2023 sur Hotels
Всё было замечательно
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2022 sur Expedia
As an english speaker, the front desk was very helpful in getting transportation. The hotel is not in the most convenient location for tourist activities but the main train station is maybe an easy 1k walk. A busy mall is nearby and an excellent food court. Its is a clean and quiet place.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2022 par Nice Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Ismael Qotzi, on what basis do you rate us 2 out of 10, if you did not even come to the hotel?
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 août 2022 sur Expedia
Bad air conditioning & mattress
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2021 par Найс Отель, Gestion de l’hôtel
Уважаемая Ирина, благодарим за то, что уделили время оценить наше обслуживание во время вашего проживания в отеле Найс. Будем рады принять Вас снова у нас. Администрация Найс отель.