Note fondée sur 17 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Dewi, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Sandy Perais,Thank you for staying with us at Abadi Hotel Malioboro Yogyakarta. We hope you enjoy the rest of your holiday. See you next time Regards,GRO
4 sur 5
par un voyageur

hotel tres bien situé

Publié le 8 oct. 2013 sur Hotels
hotel en cours de renovation, pas de piscine!! chambre tres tres tres bruyante, les fenetres donnent sur une discotheque, et la climatisation donne l'impression d'avoir un camion dans la chambre!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Brisbane

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
The hot breakfast choices in bain maries were always cold. Ordered a hamburger for my 10 year old daughter one night in the restaurant and it was covered with hot chilli sauce, she could not eat it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Vera, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Knight,Thank you for sharing your order experience in our restaurant. We apologize for not meeting you and your daughter expectations. We will carefully consider your feedback and share it with our team. Your valuable feedback has a direct impact on helping us become better. Thank you once again.Best regards,NoviannyEcommerce Corporate
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2023 par Kus Wulandari / GRO, Gestion de l’hôtel
Dear Masanobu-San,Thank you for staying with us! Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Trip to Jogjakarta

Publié le 5 oct. 2019 sur Hotels
The Hotle is location is great close to train station and night markers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2019 par Widi, Gestion de l’hôtel
Warm greetings from Abadi Hotel Malioboro Jogja, Thank you for the perfect value that you gave and for your pleasant experience while staying overnight at our hotel. Hopefully Abadi Hotel Malioboro Jogja will still be the first choice when you come back to Yogyakarta. We are happy to look forward to your next visit.
2 sur 5
par un voyageur

日惹首次遊

Publié le 9 mars 2015 sur Hotels
入住共三晚、酒店近火車站非常嘈、車站24小時不停廣播、使人感到厭惡!酒店近購物中心、
4 sur 5
par budi de Bogor

cheap but exceexcellence condition

Publié le 4 févr. 2015 sur Hotels
Good enough
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Jakarta

Noise from nearest Station

Publié le 14 janv. 2015 sur Expedia
Pour : Good access to station, Mariobolo, and easy to hang around
Contre : Prior payment before arrival via bank transfer was requested as it was a peak season, which was unusual to me.
Emplacement : Jl. Mariobolo, Sultan's Palace
Hotel itself is OK including Restaurant. However the public announcement and train whistle from the nearest station is noisy until and after midnight. Ear plug may be necessary for sound sleep.