Note fondée sur 106 évaluations de clients
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4,0 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 9 oct. 2018 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 août 2018 sur Hotels
Idéalement situé pour visiter Yogyakarta et ses environs, facile d’accès pour venir de l’aéroport en transport en commun. Personnel serviable. Attention réveil de bonne heure du fait de la mosquée proche et du manque d’insonorisation
par un voyageur
Prestation satisfaisante
Publié le 19 août 2017 sur HotelsHotel bien situé dans le quartier animé de la ville, mais au calme. Les équipements sont très basiques, juste ce qu'il faut pour se reposer. Le petit déjeuner est très simple, possibilité de demander un breakfast box pour les excursions très tôt le matin. La vitesse de connexion internet laisse en revanche à désirer.
par Kim de Québec
Pour un court séjour
Publié le 6 août 2016 sur HotelsIl s'agit d'un bel hôtel à bon prix. L'état des chambres est bien mais la nôtre avait une drôle d'odeur. Le lit était très grand mais inconfortable. Dommage que la piscine qui est doté de lumière ferme à 18:00. Le restaurant de l'hôtel offre une très bonne nourriture à très bon prix, mais le service et long et vous devez chercher pour vous faire servir.
par un voyageur
Nära till Malioboro
Publié le 24 juill. 2024 sur HotelsNära till Malioboro och bra frukost till ett billigt pris per natt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Yasmin, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/Mrs Nara Thank you for staying with us at Amaris Hotel Malioboro.We would like to thank you for your trust in choosing us as your choice of stay during your visit to the city of Yogyakarta.We look forward to welcoming you back to Amaris Hotel MalioboroHave a nice day, stay healthy and stay healthy!Best regards,Amaris Hotel Malioboro
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
They canceled our reservation 4 minutes after I confirmed. We arrived at midnight by train, and when we got to the hotel the staff told us they cancelled because we didn’t not pay first. We would have paid beforehand but we got no notification or message from Expedia about their request. Furthermore, the hotel ended up having to move us to another hotel, which we arrived by 1AM. Though we are lucky the staff helped us find another accommodation, the lack of communication from hotel and Expedia was very unprofessional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Yasmin Larasati, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Amelia Thank you for staying with us at Amaris Hotel Malioboro. We would like to thank you for your trust in choosing us as your choice of stay during your visit to the city of Yogyakarta. We do apologize for inconvenience during your stay. We look forward to welcoming you back to Amaris Hotel Malioboro Have a nice day, stay healthy and stay healthy! Best regards, Amaris Hotel Malioboro
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Yasmin Larasati, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Widia Anggraeny Suharno Thank you for staying with us at Amaris Hotel Malioboro. We would like to thank you for your trust in choosing us as your choice of stay during your visit to the city of Yogyakarta. We look forward to welcoming you back at Amaris Hotel Malioboro. Hope you have a nice day, stay safe and stay healthy! Sincerely, Amaris Hotel Malioboro
par un voyageur
Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Yasmin Larasati, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Taesan Thank you for staying with us at Amaris Hotel Malioboro. We would like to thank you for your trust in choosing us as your choice of stay during your visit to the city of Yogyakarta. We look forward to welcoming you back at Amaris Hotel Malioboro. Hope you have a nice day, stay safe and stay healthy! Sincerely, Amaris Hotel Malioboro
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Il
par un voyageur
Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Ai, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Sophie, Thank you for staying with Amaris Hotel Malioboro. We appreciate that you choose Amaris Hotel Malioboro during your stay in Yogyakarta. We do apologize for inconvenience during your stay We look forward for your next stay. Have a nice day. Best Regard, Amaris Hotel Malioboro